E
Eric HFCC
Guest
PKracing heeft een nieuwe snelheidscontroller in de aanbieding met een aparte feature. Het apparaatje is namelijk voorzien van een gyroscoop waardoor het mogelijk is om het uitbreken (bij overstuur?) tegen te gaan.
Wat het merk is, is mij niet geheel duidelijk, maar het lijkt 'ASP' te zijn, googlen leverde mij niet meer info op. Zie hieronder te tekst van de site van PK:
ASP controller with auto giro SPECIALE AANBIEDING, zolang de voorraad strekt:NO LIMIT REGELAAR MET GIROSCOOP, welke uitbreken in een bocht verhinderd!. Op de eerste plaats is dit een zeer uitgebreide electronische regelaar, met zeer goede prestatie's, o.a. door zijn lage weerstand van 0.0008 Ohm, en zeer nauwkeurige regeling doordat de processor in 512 stappen werkt. Bovendien heeft deze regelaar tal van extra functies: de frequentie is in te stellen van 4 tot 16 kHz. verder zijn in te stellen: de minimum en maximum rem, stroom begrenzing, liniaire of progressieve gasinstelling, power start en active brake (korte rempuls al je het gas loslaat). De ingebouwde giroscoop functie (ASP) merkt wanneer de auto uitbreekt, en grijpt in door zowel het gas als het stuur (tegenstuur) te naar behoefte te regelen (de stuurservo wordt dan ook op de regelaar aangesloten). De mate waarin deze ASP functie ingrijpt, is ook weer programmeerbaar. Echt een regelaar voor wie het allemaal eens goed uit wil proberen!
Heeft iemand enig idee hoe (goed) een dergelijk apparaat in de praktijk werkt? PK verkoopt hem voor nog geen 80 Euri en voor een regelaar zonder limiet en met giro lijkt me dat te goedkoop om goed te zijn.
Wat het merk is, is mij niet geheel duidelijk, maar het lijkt 'ASP' te zijn, googlen leverde mij niet meer info op. Zie hieronder te tekst van de site van PK:
ASP controller with auto giro SPECIALE AANBIEDING, zolang de voorraad strekt:NO LIMIT REGELAAR MET GIROSCOOP, welke uitbreken in een bocht verhinderd!. Op de eerste plaats is dit een zeer uitgebreide electronische regelaar, met zeer goede prestatie's, o.a. door zijn lage weerstand van 0.0008 Ohm, en zeer nauwkeurige regeling doordat de processor in 512 stappen werkt. Bovendien heeft deze regelaar tal van extra functies: de frequentie is in te stellen van 4 tot 16 kHz. verder zijn in te stellen: de minimum en maximum rem, stroom begrenzing, liniaire of progressieve gasinstelling, power start en active brake (korte rempuls al je het gas loslaat). De ingebouwde giroscoop functie (ASP) merkt wanneer de auto uitbreekt, en grijpt in door zowel het gas als het stuur (tegenstuur) te naar behoefte te regelen (de stuurservo wordt dan ook op de regelaar aangesloten). De mate waarin deze ASP functie ingrijpt, is ook weer programmeerbaar. Echt een regelaar voor wie het allemaal eens goed uit wil proberen!

Heeft iemand enig idee hoe (goed) een dergelijk apparaat in de praktijk werkt? PK verkoopt hem voor nog geen 80 Euri en voor een regelaar zonder limiet en met giro lijkt me dat te goedkoop om goed te zijn.