regelaar wordT warm?

hallo,
ik heb een probleempje ik zet mijn zender aan ik sluit mijn accu aan, dan begint een van de 2servo's raar te doen en heb geen controle, dus geen hoogte, richting en gas.
En dan komt er nog is bij dat mijn slim 10be mega warm word :? zonder de gas aan te raken, dit gebruik ik op mijn ss
zou iemand weten wat de oorzaak kan zijn?

mvg

Kans dat één van je servo's (hoeft niet degene te zijn die "raar" doet) de boosdoener is.
In dat geval zal het de BEC in je regelaar zijn die heet wordt.
Alles loshalen (best ook je motor) en één voor één uitproberen. Wel de temperatuur van je regelaar in de gaten houden, anders kans dat die het begeeft.

hallo erwin,
ik heb de servo dat raar doet al los gekoppelt, maar dan werkt er nog niets, ook al een andere regelaar getest maar doet hetzelfde,
ik zal alles wel even demonteren

heb met mijn 24be ook wel eens zoiets, dan gaat hij heel snel links rechts bewegingen maken

Een van de 2 servo's doet raar.. de andere doet niets?
Grote kans dat die kapot is en sluiting maakt..

Koppel in ieder geval je regelaar af, heet worden duid op een te hoge stroom en kan je je regelaar kosten. Met een losse ontangeraccu stuk voor stuk alle servo's testen en zo uitsluiten waar de fout zit.

idd joost heb gistere nog even gekeken en ja een servo werkt niet meer :? nog geen half jaar oud .
Als ik een andere servo eraan koppel dan word de regelaar niet meer warm. en werkt het normaal.
gelukkig had ik er nog een op voorraad :wink:

Back