regelaar

• Topicstarter Topicstarter kevin_cornelissen
  • Startdatum Startdatum
K

kevin_cornelissen

Guest
hallo, ik wil een boot bouwen met een speed 600 motor, welke regelaar heb ik hier voor nodig en welke cellen neem ik hier best voor en hoeveel?

groeten :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,
Wat voor een boot ga je bouwen?
Wil je echt cellen gebruiken of een lood accu?
Voor de regelaar moet je kijken hoeveel ampere de motor gebruikt.
Bv de motor neemd 30 A belast of blokeerstroom dan neem je best een regelaar van 50 A maar het licht er ook aan hoeveel de voltage is bv 6 of 12 v of meer.

Groeten.

Hey,

600 motoren gaan meestal tot 9,6 volt. erboven kan ook maar dan moet je ze goed koelen.

Cellen die je het beste kan nemen ligt aan je budget. het mooiste is lipo maar aangezien dat erg duur is wordt er meestal op NI-MH gevaren. dit heeft als nadeel dat ze erg zwaar zijn. Hier staat Wat over de keuze van accu's: accupacks

Je hoeft niet voor elke vraag een nieuw toppic te openen hoor, dit maakt het toppic erg onoverzichtelijk en bomvol. je kunt het beste 1 toppic starten en daar al je vragen inzetten, mensen zien het echt wel...

Verder wil ik je als tip geven dat je eerst is de zoekfunctie van dit forum moet gebruiken voordat je een vraag stelt, ik heb je nu elke keer verwezen naar verschillende toppics waar ook het antwoord op jouw vraag in staat.

Ook dezelfde vraag stellen in verschillende toppics is een beetje nutteloos, allerlei oude toppics komen naar boven terwijl dat niet nodig is.

Houdt het forum ovezichtelijk en duidelijk.

Groetjes,

Jelmer

Laatst bewerkt door een moderator:
Back