Ik wil volgend seizoen meedoen met de NOMAC-cup.
En omdat deze ook gewoon gereden wordt als het regent, heb ik een wagen "regen klaar" gemaakt.
Ontvanger in een ballon, op strategische plekken plasti dip en ook een spuitbus "plastik" is regelmatig gebruikt.
Hoe zit het verder met de setup van de wagen?
Gebruik ik t.o.v. mijn "droogweer wagen" hardere of juiste zachtere veren?
Dikkere of dunnere olie in shocks en diff's?
Zo zijn er waarschijnlijk meer dingen die ik moet aan passen om de wagen klaar te maken om te rijden in de regen.
Als iemand mij hiermee kan helpen, mijn dank is groot.
En omdat deze ook gewoon gereden wordt als het regent, heb ik een wagen "regen klaar" gemaakt.
Ontvanger in een ballon, op strategische plekken plasti dip en ook een spuitbus "plastik" is regelmatig gebruikt.
Hoe zit het verder met de setup van de wagen?
Gebruik ik t.o.v. mijn "droogweer wagen" hardere of juiste zachtere veren?
Dikkere of dunnere olie in shocks en diff's?
Zo zijn er waarschijnlijk meer dingen die ik moet aan passen om de wagen klaar te maken om te rijden in de regen.
Als iemand mij hiermee kan helpen, mijn dank is groot.