reinigen/verwijderen motip

Ik vraag mij af waar je Motip Autolak ( spuitbus acryl) mee kunt reinigen.
Ik gebruik een koper ets stencil die meerdere malen en met verschillende kleuren gespoten moet worden. Na iedere kleur moet die stencil gereinigd worden (Motip verwijderen). Op de spuitbus staat er geen info over.

Ik dacht dat Acryl met water gereinigd kon worden, maar dat lukt in ieder geval niet.

Iemand een idee?

Motip en dupli color kun je verwijderen met nagellak remover , merk maakt niet uit mag de goedkoopste zijn van de kruidvat bijv. . Als ik bij een boot de lak er vanaf moet halen leg ik altijd een stukje keukenrol erop en sprenkel wat nagellak remover erop en laat t even een minuutje inwerken en veeg het zo weg misschien een paarkeer herhalen maar dat ligt aan de dikte van de laklaag.

groet ,

Michiel.

Motip en dupli color kun je verwijderen met nagellak remover , merk maakt niet uit mag de goedkoopste zijn van de kruidvat bijv. . Als ik bij een boot de lak er vanaf moet halen leg ik altijd een stukje keukenrol erop en sprenkel wat nagellak remover erop en laat t even een minuutje inwerken en veeg het zo weg misschien een paarkeer herhalen maar dat ligt aan de dikte van de laklaag.

groet ,

Michiel.

Aha..... Aceton dus.
Thanks! Ga het proberen en zal bevindingen posten.
Trouwens, ik zal dan ook foto's van de stencil posten. Is echt klasse! Kost wat maar dan hebbie ook wat!

Back