Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Had even een vraag, wilde net gasan rijden, maar toen ik gas gaf met mijn savage remden de auto, en al ik rem dan geeft die gas. Heb de servo stekker er af gehaald en weer op nieuw erop gezet. Maar er verandert niets iemand een idee?
Dat heb ik ook voor gehad als ik men nieuwe savox servo stak. links was rechts.
effe reverse steering op men zender aangezet en alles was terug normaal.
het is gelukt paultje, heb de knop gevonden en alles doet het weer. Alleen zag ik dat mijn fail safe q-word werkt niet goed, Als ik de zender uit zet dan gaat de sav wel in de remmen alleen de wielen staan dan naar een kant toe. Op nieuw ingesteld maar hij blijft het doen.
De failsave is (zover ik ze gezien heb) een kastje wat tussen een servo en de ontvanger komt. Deze zorgt ervoor bij signaal verlies dat de servo in een bepaalde stand gezet word.
Je kunt zover ik weet geen "aftermarket" failsaves gebruiken die de remmen erop zetten en het stuur recht. Ik denk dat je dan moet kijken naar en failsafe in de ontvanger (bij spectrum kan dat volgens mij?)
Het beste blijft gewoon de remmen er vol op, dat is meestal genoeg