RemoteJets trailer

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door Berto, 11 nov 2011.

  1. Mijnheer Rob

    Mijnheer Rob

    Lid geworden:
    14 sep 2005
    Berichten:
    1.676
    Locatie:
    Aarle-Rixtel
    Hee Berto, ziet er prima uit dat zwart, lijkt niet erg netjes bij de alu profielen, heb zo'n vermoeden dat dat nog wel in orde komt ;)
    Verwacht je niet te hoge temperaturen met zo'n zwarte trailer? Eventueel wat roostertjes plaatsen zodat warme lucht er boven uit kan en koelere lucht erin?!
     
  2. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.821
    Locatie:
    Zeewolde
    Die alu profielen komen uiteindelijk wel een keer goed, die waren op de vorige versie ook niet 'erg schoon'.

    Hoge temperaturen in Nederland? voorlopig nog weinig van te merken :-(
    En opwarmen binnenin zal denk ik wel meevallen, zal eens meten in de zomer wat het doet.

    Moet nodig weer eens werken in het weekend met lekker weer dan kan ik weer verder.

    Over de 'reclame' wordt momenteel ook nagedacht wat en hoe.

    Grt,
    Berto.
     
  3. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    opwarmen binnenin.. ga eens in een zwarte auto zitten ramen dicht zonder airco of ventilatie ;). 60 graden kan je zomaar eens halen vol in de zon.

    Maar als dat een probleem is denk ik dat een paar lucht roostertjes al wonderen kunnen doen. je hebt van die mooie draaibare roosters. Kosten iets van 15 euro per stuk ofzo. Neem aan de voorkant van die vaste muur roosters en achter die draaibare. Doen ze vaak met trailers van vrachtwagens ook.
     
  4. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.821
    Locatie:
    Zeewolde
    Hee Alwin,

    gelukkig zitten er geen ramen in de kar, dat scheelt al heel veel ;-)
    Zal de Jeti temp. sensor in de volt. regulator eens uitlezen na een warme dag.

    Grt,
    Berto.
     
  5. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    fotos doen het niet meer :(
     
  6. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.821
    Locatie:
    Zeewolde
    Klopt, een deel zal ook niet meer terug komen maar kan die postings niet meer aanpassen :-(
     
  7. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    Jammer.
    Ik ben zelf ook een kar aan het opknapen en wilde wat ideeën hier weg halen maar gaat lastig zo haha
     
  8. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.821
    Locatie:
    Zeewolde
    Met neusje:
    [​IMG]

    En zonder neusje:
    [​IMG]

    De extra uitbouw die ik had gemaakt is het laatste jaar minder handig gebleken.
    Door deze uitbouw kon de achterklep niet open, ik dacht dat ik dat niet zoveel zou gebruiken maar blijkbaar wel.

    Dus de zaag erin en weg met het voorste stukje van de uitbouw, nu kan ik weer gewoon achter in de auto komen wat nu al handig is gebleken.



    Tevens heb ik de plaat waar de L-39 op staat zo smal gemaakt dat de 20ltr vaten vanuit de neus naar achteren kunnen en deze staan nu aan de linkerzijde direct achter de deur.
    Hierdoor heb ik veel minder druk op m`n kogel.


    Heb ook wat tijd gevonden om de vleugels nu eens in een houder te plaatsen:
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina