remproblemen bij savage

de remvoeringen van de stalen remset op de remschijf van een 3.5 ???

BEN BENIEUWD !!!!!!!!

gooi je geld niet weg en koop meteen de complete set dubbele stalen remschijven. dan heb je alles om je remsysteem op te waarderen en dat stopt zelfs een 4.6. dus een 3.5 zal geen probleem zijn.
en als je deze set koopt zit er een handleiding bij hoe je de set moet inbouwen die zelfs voor een 12 jarige te begrijpen is. dus een kind kan de was doen zoals het gezegde luidt.
en nog een heel goede tip. als je de standaard tank van een 3.5 gebruikt (met dat pompje ) maak er dan een los brandstof filter tussen. bij de andere modellen zit dat standaard in de tank.

maar nogmaals. als je niet weet hoe deze auto uit elkaar moet kun je beter wat anders gaan rijden. hoe wil je anders ooit problemen gaan oplossen met deze auto ?
als je bv een diff moet vervangen, moet de hele auto weer ver uit elkaar en da's best lastig als je niet weet hoe het spul in elkaar zit.

je zou ook eens kunnen kijken naar een exploided vieuw van een savage en die kun je vinden op het net.
remsetje vervangen moet lukken in ongeveer 20 minuten mits er geen locktite gebruikt is en mocht je bij deze auto ook imbus sleutels van hpi zelf heben die dan niet gebruiken maar gelijk vervangen.

suc 6 er mee

@marc2 lees mijn eerste bericht even door:
Hallo,

ik weet dat jullie al honderd vragen over die slechte remmen bij de savage hebben gekregen, maar ik kon niks vinden over het probleem dat ik heb.

ik heb een savage 3.5 al een tijdje op de plank staan en heb er weer eens mee gescheurd (door de sneeuw :p). nu heb ik zoals wel vaker voor komt remproblemen.. maar dit met een dual disk alu setje! De originele remmen zijn echt waardeloos en daarom zit er ook een dual setje op, maar remmen doet hij nog steeds niet!

en ik weet ook heus wel hoe m'n auto in elkaar zit hoor, alleen denk ik dat er een makkelijkere manier bestaat dan de in de handleiding.. zo niet, dan doe ik het volgens het boekje.

jaaa die stalen remset zit er dus op, dus ik zet niet de voeringen van een stalen remset op de remschijf van een 3.5 maar zet die remvoeringen op de remmen die er bij horen ;)

suc6 hiermee

Back