Remproblemen.....

Een kennis van me heeft zich helemaal gek laten maken door een winkelier en een CRC GenX10 aangeschaft. Volgens de winkelier moest hij er een Nosram evel brushless reverse regelaar op zetten want dat was het neusje van de zalm. Nou kan ik niet even snel gaan kijken bij hem en de handleiding doornemen dus op probeer het op deze manier.

Hij heeft de regelaar ingebouwd en vooruit werkt het perfect. Echter wanneer hij gaat remmem gaat hij in de achteruit.
Nou heb ik het donkerbruin vermoeden dat dit zo hoort bij deze regelaar maar dan blijft de vraag: Hoe moet hij nou remmen?

Ik denk dat iemand me nou gaat vertellen dat deze regelaar voor winnaars is die alleen maar vooruit willen en niet remmen. Maar als iemand er een idee over heeft hoor ik dat graag.

ben zelf van de vliegtuigen en daar kunnen de regelaars normaal gesproken niet achteruit. de remfunctie wordt dan ook via de regelaar ingesteld. ik weet er het fijne niet van, maar bij mij gebeurt het altijd met zo'n extern kastje

Volgens mijn kennis zit er geen setup kastje bij en er zitten geen knopjes op. De naam van het ding staat me ook al niet aan want als je "Evil Reverse" gaat vertalen dan lijkt het veel op "Lomp Achteruit"

Lees ik het nou goed Roy. De remstand is maar heel klein en daarna gelijk in de achteruit? Oftewel voor iemand met heel veel gevoel in de wijsvinger?
En nee volgens mij is de regelaar helemaal auto-setup, zonder ergens iets af te kunnen stellen. NO BUTTONS.

Laatst bewerkt:
Dat lees je verkeerd.

Als je goed leest zie je ergens wat de LED's aangeven. Je kan dus ook full brake doen. De regelaar gaat waarschijnlijk pas in reverse als de motor stil staat of bijna stil staat. Rij je kan je dus gewoon remmen.

Het enige wat je op deze regelaar kan instellen is de Lipo mode verder kan je niets in stellen. Dit is dan ook een instap brushless regelaar met motor.

Volgende keer niet helemaal gek laten maken door een winkelier en dan eerst is kijken wat je wilt en daar een keuze voor maken.

hoi ik heb dit setje ook gekocht ga morgen terug naar de winkel.
in begin gaat die goed maar na 10 min begint de regelaar warm te worden en dan gaat de achteruit heel moeizaam dacht eerst dat het de batt. was maar zaakje laten afkoelen dan gaat ie weer . is niet de bedoeling he nu ik een snellader heb.haha

Back