renault 5 sport problemen

Hallo allemaal ik heb een vraagje over renault 5 sport,
Ik heb deze auto van iemand gekregen,
maar dat ding is zo oud dat er geen specs meer van bestaan.
Nu zit er onder de printplaat een dikke zwarte draad los(afgebroken van de printplaat).
Is er misschien iemand die er nog een schema van heeft
Groeten Danny en bedankt alvast

Laatst bewerkt:
Als we weten welk merk chassis het is dan kunnen we misschien helpen.
Dit is trouwerns wel het brandstof gedeelte dus misschien heb je meer kans in het electro gedeelte..

Misschien kun je een foto plaatsen?

Als we weten welk merk chassis het is dan kunnen we misschien helpen.
Dit is trouwerns wel het brandstof gedeelte dus misschien heb je meer kans in het electro gedeelte..

Misschien kun je een foto plaatsen?
hoe kom ik er achter wat voor een chassis het is?
Heb trouwens ook al contact gehad met Nikko,maar die wisten er niets van en hadden geen specs meer

Ok, het is een Nikko..Daar was je dus al achter gekomen.
Daar zou ik niet al teveel tijd en geld insteken persoonlijk.

Is er geen plek op het printboard te zien waar het zwarte draad heeft gezeten?

Ok, het is een Nikko..Daar was je dus al achter gekomen.
Daar zou ik niet al teveel tijd en geld insteken persoonlijk.

Is er geen plek op het printboard te zien waar het zwarte draad heeft gezeten?
He caretaker nee ik steek er niet te veel geld in maar ik zou het wel leuk vinden als ik 'm aan de praat kan krijgen
Mis trouwens ook het accupack,moet 3.6 V zijn
En ik moet nog ergens nitro scoren maar dat is lastig te krijgen hier in de buurt
thx Danny

Een Nikko nitro auto?
Als dat zo is, dan zou ik er niks aan doen en de auto schoonmaken en zeker niet zelf gaan 'knutselen' eraan. Nikko heeft heel weinig brandstof modellen gemaakt en als het een Nikko nitro auto is, dan is er vast wel een verzamelaar voor te vinden die er erg blij van kan worden.
Als de Nikko nitro in redelijke toestand is kan je hem vast ruilen tegen een rijdend, modern model!

Een Nikko nitro auto?
Als dat zo is, dan zou ik er niks aan doen en de auto schoonmaken en zeker niet zelf gaan 'knutselen' eraan. Nikko heeft heel weinig brandstof modellen gemaakt en als het een Nikko nitro auto is, dan is er vast wel een verzamelaar voor te vinden die er erg blij van kan worden.
Als de Nikko nitro in redelijke toestand is kan je hem vast ruilen tegen een rijdend, modern model!
ruilen of weet je er iemand voor

Mijn verzameling is compleet, sorry.... Maar ik denk als je wat foto's post, dat je wel wat PMmetjes zal ontvangen...

Een Nikko Renault 5 in brandstof, dat is toch dat ding met een remote starter?

Maar die dikke draad, waar gaat die naar toe?
Zwart duid op massa, dat moet de zoekopdracht een heel stuk verfijnen. Een Highres foto van de print kan wonderen doen, ik zou dan denk ik wel kunnen zien waar die hoort.

Verder een gave auto maar inderdaad, kapot = kapot en niet meer repareerbaar.

Hallo allemaal ik heb de renault 5 bij te koop neergezet met foto's
En nu maar hopen dat er iemand is die zo'n auto nog de moeite waard vindt

Back