Renovatie van een Draak.

Discussie in 'Zeilschepen' gestart door Bert V, 7 aug 2019.

1. Bert V

Bert V verslagschrijvers

Lid geworden:
    7 apr 2009
    Hay,
    Tot op dit moment heb ik de bewuste foto's nog niet terug kunnen vinden, het zouden dan ook zo ongeveer mijn eerste echt zoekgeraakte foto's zijn en daarom begin ik te twijfelen of ik ze wel echt ooit gemaakt heb :weetnie: :frustie: :(.
    Ik maak als ik ergens mee bezig ben - en al zeker als ik iets als de omloop of lei-ogen ga veranderen - met regelmaat wel een paar foto's en kijk dan later of ik er verder iets mee kan, de vraag voor mij is nu, waarom ik dat toen niet gedaan zou hebben :weetnie: :( :hammer:.
    Mochten ze toch niet meer boven water komen, zal ik ze bij gelegenheid opnieuw maken, maar dat kan misschien nog even duren ;).

Groet, Bert

Laatst bewerkt: 4 jan 2021
  2. Hay

Hay Vriend van modelbouwforum.nl

Lid geworden:
    11 dec 2010
    no sweat, Bert. komt wel een keer.
    Ik heb ook nog een project op mijn lijst staan; Ik wil mijn eigen plakhouten draak op schaal nabouwen, met dezelfde cold molded techniek en dezelfde houtsoorten. Maar dat zal ook nog wel even duren o_O.
    wel gaaf zo'n gaffelschoener. Persoonlijk vind ik de Grand Banks fishing schooners een van de mooiste scheepstypen ooit. Ik heb er al eens een gebouwd, maar die is nodig aan een revisie toe. Ook wel weer een mooi project.
    groet
    Hay

Bert V vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina