Helaas door een crash is mijn jive 80-hv overleden nu bied kontronik een goede service voor reparatie en aan gezien ook de koratop nieuwe lagers nodig had die ook mee opgestuurt krijg ik vandaag de spullen terug moet zeggen wel snel geregeld, bekijk ik de rekening voor het vervangen van de lagers 30euro de jive is helaas niet meer te repareren verzend kosten 20 euro
vind ik nogal veel maar ja.
denk bij mezelf de jive is toch stuk laat ik eens kijken hoe die van binnen er uit ziet is dat ding gewoon van geen kant open tekrijgen he het rode jasje wil er niet van af rondom ingesneden maar nee hoor niet mogelijk daarmee zie ik een regelaar die volgens mij niet terepareren is daarmee wordt het wel een hele dure regelaar ook als je allen de bec eruitblaast of een kabel afbreekt
of is er iemand die er andere ervaring mee heeft .
ps heb wel een nieuwe besteld hij bevalt gewoon goed maar ik wou dit toch even kwijt
vind ik nogal veel maar ja.
denk bij mezelf de jive is toch stuk laat ik eens kijken hoe die van binnen er uit ziet is dat ding gewoon van geen kant open tekrijgen he het rode jasje wil er niet van af rondom ingesneden maar nee hoor niet mogelijk daarmee zie ik een regelaar die volgens mij niet terepareren is daarmee wordt het wel een hele dure regelaar ook als je allen de bec eruitblaast of een kabel afbreekt
of is er iemand die er andere ervaring mee heeft .
ps heb wel een nieuwe besteld hij bevalt gewoon goed maar ik wou dit toch even kwijt