Reparatie JLB Cheetah

Discussie in 'Electro offroad' gestart door JwilcoA, 6 apr 2021.

  1. JwilcoA

    JwilcoA

    Lid geworden:
    6 apr 2021
    Berichten:
    1
    Locatie:
    Breda
    Beste leden,

    Laat ik mezelf eerst even voorstellen: Joshua Arens, 26 jaar en woonachtig in het mooie Breda. Zo'n 3 jaar geleden heb ik uit het verre oosten een JLB Cheetah 3S offroad rc buggy gekocht, onwijs leuk ding! Echter is de wagen steeds meer mankementen gaan vertonen. Even concreet:

    Ik heb zelf niet aan de auto gesleuteld. Als ik nu de batterij aansluit en de auto aandoe gaat hij wel aan. Echter als vooruit of achteruit wil stottert het autootje en komt hij niet van z'n plek. Ik heb zelf 0,0 verstand van dit soort dingen maar ik zou wel graag nog is ermee willen rijden.

    Nu de vraag: is er iemand in de buurt van Breda die hier tijd/zin voor heeft om te kijken of hij de wagen kan fixen? Voor een eerlijke compensatie/vergoeding uiteraardt.

    M.v.g Joshua.
     
  2. Cnn

    Cnn

    Lid geworden:
    9 dec 2014
    Berichten:
    2.529
    Locatie:
    Emmen
    Check de 3 motorkabels. Kijk of er niet 1 van de 3 kabels is doorgesleten, of een een stekker los. Van je regelaar naar de motor.
     
  3. Btje

    Btje

    Lid geworden:
    6 mei 2004
    Berichten:
    409
    Locatie:
    Weert
    Heb ik idd ook eens gehad en er was een van de drie draden van de motor los geschoten. Ik heb de Cheetah ook. Ik heb wel de lege variant gekocht en er eigen electronica ingezet.
     

Deel Deze Pagina