alle fotos zijn thumbnails en dus: klikken voor vergroting crash damage xD new parts ik ga de kabels wegwerken, ik heb een te dikke bandspiraal besteld helaas, het had zo dik als de spiraal op de s9257 moeten zijn braided sleeving: eerst moet et stekkertje eraf met een mesje duw je de ''weerhaken'''omhoog zodat de draden eruit kunnen je hebt sleeve en krimkous nodig knip het allebei op maat sleeves rafelen heel snel dus daarom ff met een de sleeve verschroeien aan de boven kant niet vergeten eers een stukje krimpkous over de servo te doen dan doe je de sleeve eroverheen gewoon duwen is nogal lastig dus je duwt de sleeve zodat het in elkaar schuift, dan probeer je het draad vast te houden en laat je de sleeve richting de servo schieten stekker er weer op beide kanten krimpen, met fohn , aansteker of soldeerbout evt nog wat bescherming eroverheen dan weer aansluiten en klaar is kees. ik heb ook de esc kabel verlengd en er een bandspiraal omheengedaan we gaan verder met de opbouw; staart weer in elkaar netjes he, nu nog aansluiten voorlopig even zo staart er weer aan kop in elkaar zo is et wel chill en mijn beestje is weer rtf!!!
ik probeerde een flip te doen(me 1e keer), ik had te weinig ruimte , te weinig negatieve pitch ,teveel wind ik heb er in totaal denk ik iets van 4 uur over gedaan, mischien wat meer of minder de spares die ik heb gekocht kosten in totaal 36 euro inc verzenden , maar ik had nog een canopy en een setje bladen liggen. schade: canopy(wordt voortaan als ragcanopy gebruikt, schade valt mee,meer visiueel), bladen, tailboom, tailbelt, main shaft, feath shaft, flybar, tailblades en vast nog wel een paar dingen de canopy heeft mn lipo gered, ik had em aan de binnenkant met blanke lak bespoten zodat hij sterker zou zijn, en dat geeft gelukkig gewerkt
Hey, die canopy heb ik ook Bedankt voor te tip van die braided sleeving, nog nooit eerder van gehoord!