Reservedatum: F3K wedstrijd Losser 12 november 2016

De wedstrijdleiding zal idd rekening houden met de schemer die eerder invalt dan we gewend zijn. In de briefing voorafgaand aan de wedstrijd zal er een tijdstip worden benoemd waarna er geen nieuwe ronde gestart gaat worden.

Hartstikke mooi dat we vliegen morgen!

na wat overleg binnen f3k nl is besloten om in dit geval GEEN NIEUWE RONDE MEER TE STARTEN NA 16.00.

Normaal is 16.45 het tijdstip wat er gehanteerd wordt, maar gezien de vlotte inzet van de schemer in November is dit tijdstip weliswaar minder spectaculair maar zeker wel zo veilig.

Tot morgen allen, laten we er een spetterende laatste wedstrijd van het seizoen van maken, aan de lokatie ligt het niet, erg mooi en open veld, een enthousiaste club en tof volk, kan ni fout gaan;)

Met dank aan de inspanning van Gert is het gelukt om deel van de kantine van de buren (klootschietvereniging) te huren. Hierdoor is er toegang tot de toiletgroep. Ik verwacht ook dat er 230V aanwezig is, zodat er op deze spanning geladen kan worden. Uiteraard kunnen we er nog een beetje schuilen tijdens de pauze en prijsuitreiking.

Het beloofd een spannende wedstrijd te worden: het verschil tussen de nummers 1 en 2 is slechts 1,5 punt en ook de strijd om de derde plek is nog in volle gang. Morgen zullen we weten wie zich Nederlands Kampioen F3K 2016 mag noemen!

Tot morgen!

Brian

GEEN NIEUWE RONDE MEER TE STARTEN NA 16.00.

Normaal is 16.45 het tijdstip wat er gehanteerd wordt, maar gezien de vlotte inzet van de schemer in November is dit tijdstip weliswaar minder spectaculair maar zeker wel zo veilig.

Mmmmmm, verschil wintertijd/zomertijd is toch een uur, waarom dan niet 15.45 ??? en opruimen in het donker is niet zo'n goed plan !!

Mmmmmm, verschil wintertijd/zomertijd is toch een uur, waarom dan niet 15.45 ??? en opruimen in het donker is niet zo'n goed plan !!
Het opruimen zal zo'n tijd niet duren, maar ik begrijp je redenatie wat betreft zomer- en wintertijd. Daar mijn rc-vliegers-redenatie net wat anders loopt dan de zomer- en wintertijd heeft het er voor gezorgd dat we op 16.00 uur uit zijn gekomen. Dit valt te wijten aan mijn en hopelijk ons, enthousiasme voor f3k en om zoveel mogelijk te vliegen tijdens een wedstrijd. Zeker wanneer het de laatste wedstrijd van het seizoen is!

Back