Resetten carmaxx esc.

Discussie in 'Model elektronica' gestart door d3nn1s, 9 mrt 2013.

  1. d3nn1s

    d3nn1s

    Lid geworden:
    21 feb 2013
    Berichten:
    714
    Weet iemand hoe ik mijn zender en esc. van carmaxx kan resetten zodat ik het gas en rem punt opnieuw kan instellen?

    Ik heb al op internet gezocht en gekeken, maar helaas. Maar aangezien hier veel slimmerikken op het forum zitten, hoop ik dat iemand me kan helpen.

    Het gaat om deze set; RC Plus CARMAXX 60 SL + 3650SL 3300 KV - RC Plus artikelen nodig? Bij ons uit voorraad leverbaar. - Toemen Modelbouw

    Er zit een aan/uit schuifje bij (los van esc.) met een set knopje ernaast. Wat ik ook probeer, hij reageert niet met mijn standaard traxxas tq zender 27mhz.

    Alle accu's en batterijen zijn vol, dus daar ligt het niet aan.....
     
  2. motorsports

    motorsports Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Berichten:
    5.546
    Locatie:
    rondom Utrecht
    Je weet zeker dat de zenderset goed werkt?, maw de ontvanger en zender hebben dezelfde kristal, en hebben " verbinding" bv door een servo op een van de channels aan te sluiten en dan kijken of deze reageert ?

    Alle instellingen van de zender staan op neutraal ?
    programmeren met de bijbehorende program box lukt ook niet?
     
  3. d3nn1s

    d3nn1s

    Lid geworden:
    21 feb 2013
    Berichten:
    714
    Zelfde kristal, alles gereset naar fabriekswaarden. Zender werkt goed op andere auto....
    Ik zal kijken wat je zei met servo op een channel aansluiten.

    Anders Morgen even langs de winkel voor info en hulp....
     
  4. d3nn1s

    d3nn1s

    Lid geworden:
    21 feb 2013
    Berichten:
    714
    De kristal zat iets los, en resetten en opnieuw instellen deed ik verkeerd. Moest de setknop inhouden, dan aanzetten en 4sec. wachten. Bedankt voor de reactie en tip!
     

Deel Deze Pagina