Ik heb 2 picco .21 waarvan 1 bijna zo goed als nieuw , dat is diegene die ik al heb getest en werkt als een heerlijk nieuw motortje.(moet nog ingereden worden)
Enkel heb ik de carb met ty-rips moeten vastzetten omdat het ""busje"" om de carb mee vast te zetten dol gedraaid blijkt te zijn. Geen perfecte oplossing dunkt me gezien dat de temps tijdens een rit misschien de ty-rips kunnen smelten?
Is dat voor dit type bij te bestellen eventueel?
Daarbij zal ik wat foto,s laten zien over de ""shaft"" binnen in de nieuwe roest of nare vlekken vertoont en bij de oudere ziet hij er nog perfect schoon uit. Is het wijsheid om dat over te zetten naar de nieuwe of is dat niet nodig?
Ik heb de nieuwe al aan de praat gehad en klinkt heerlijk vandaar dat ik hem helemaal wil opknappen.
Dus vraag is busje om carb mee vast te zetten is dat nog te bestellen of zijn er andere oplossingen/kunnen ty-rips geen kwaad anders.(ik heb ander busjes geprobeerd van andere nitro motoren maar passen niet)
Enkel heb ik de carb met ty-rips moeten vastzetten omdat het ""busje"" om de carb mee vast te zetten dol gedraaid blijkt te zijn. Geen perfecte oplossing dunkt me gezien dat de temps tijdens een rit misschien de ty-rips kunnen smelten?
Is dat voor dit type bij te bestellen eventueel?
Daarbij zal ik wat foto,s laten zien over de ""shaft"" binnen in de nieuwe roest of nare vlekken vertoont en bij de oudere ziet hij er nog perfect schoon uit. Is het wijsheid om dat over te zetten naar de nieuwe of is dat niet nodig?
Ik heb de nieuwe al aan de praat gehad en klinkt heerlijk vandaar dat ik hem helemaal wil opknappen.
Dus vraag is busje om carb mee vast te zetten is dat nog te bestellen of zijn er andere oplossingen/kunnen ty-rips geen kwaad anders.(ik heb ander busjes geprobeerd van andere nitro motoren maar passen niet)



