Restauratieproject Micro Racing Couguar

In een ver verleden heb ik op Koninginnedag ( 1996) voor weinig een 1/8 schaal nitro 4wd buggy gekocht, het enige wat er miste was een motortje ( volgens de verkoper dan )

De prijs was meer als goed dus heb de boel meteen meegenomen en in een doos gezet voor als ik er meer tijd voor zou hebben in elkaar te zetten.
Die tijd is nu! En aangezien dit mijn eerste zelfbouw R/C wordt hoop ik te kunnen rekenen op jullie hulp :cool:

Ik hoop vanavond wat foto's te kunnen plaatsen van het kaasmonster ( trust me zodra de foto's er zijn wordt dit duidelijk ) en hopelijk weet iemand hier er meer over het model en merk want wat er op het internet te vinden is is erg summier

Laatst bewerkt:
Nu is het wel duidelijk waarom het een kaasmonster is inderdaad :thumbsup:

:D Er zit ook nog een andere kap bij een stuk normaler geverfd maar had eigenlijk gehoopt dat iemand dit ding in een ver verleden zou hebben zien rijden en er wat meer over zou kunnen vertellen

Dit weekend alles schoonmaken, heb inmiddels een motortje geregeld ( weet niet of hij het doet maar dat zien we dan wel weer )

Hierbij nog wat foto's van wat er allemaal in de doos zat
Hier heb ik er dus 2 van

Geen idee wat dit is

Een doos vol met god knows what:

En als iemand weet wat dit is?

Foto's zijn klein, maar dat eerste is een uitlaat.

Thx! dat ik kon nergens uit opmaken! Inmiddels heb ik een trekstartmotor kunnen regelen! Nu heb ik dus het probleem dat ik geen motorsteunen erbij heb, zijn deze universeel of specifiek voor bepaalde motoren?
Ik heb een Brat 3.5 met trekstart iemand die hier iets voor weet?

En ShadesInBlack ik heb nog niet kunnen achterhalen hoe ik mijn foto's groter kan krijgen...

Ik heb wel eens universele steuntjes gekocht. Het beste auto en motor even meenemen naar modelbouwwinkel bij jou in de buurt en kijken of ze je daar kunnen helpen?

Hello !

The parts in the box are a mix of Kyosho Landjump (exhaust, chassis part) and Couguar 1 (red A-arms).
For the engine mounts, you need to look for SG (VCS Indy type) mounts. They fit all engines and are the one for this car. You can still see some time to time on Ebay, they are not rare items.

here are your picts, I hope :) Nice project !
cheers

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back