Aangezien ik zondag toch echt met een vintage kist aan moet komen, is mijn GP spirit te voorschijn gehaald. De kist ligt echt al JAREN bovenop een kast, is 3 x meeverhuisd en heeft na een matige electroconversie niet meer gevlogen. Destijds nog met een speed400 en nihm pack, het ging niet lekker omhoog..
Ik heb besloten (omdat ik toch al 2 electrozwevers heb) er weer een echte ouderwetse glijer van te maken. Werk aan de winkel dus, zeker omdat het in 2-3 avondjes moet!
Het zijn met name foto's, het verhaal spreekt voor zich...
Veel kijkplezier
Vieze bende.. Het folie is ook door de zon flink naar paars verschoten op plekken.. ach, het maakt hem wel mooi vintage...
Zo, duidelijk wel wat werk..
Wat moet er gebeuren:
- Nieuwe neus
- nieuwe kap
- gaatjes in folie repareren
- Richtingroer repareren (geknakt ooit, dus nu slap)
- RC inbouwen
- C.o.G bepalen
- Wachten met maiden tot zondag
Eerst het stabilo maar gedaan:
Ik heb in de originele doos nog het oude folie gevonden, dus die kan er weer op!
toen de neus:
en na wat schuren:
En tenslotte een kapje gemaakt:
zo.. genoeg voor vandaag..
Ik heb besloten (omdat ik toch al 2 electrozwevers heb) er weer een echte ouderwetse glijer van te maken. Werk aan de winkel dus, zeker omdat het in 2-3 avondjes moet!
Het zijn met name foto's, het verhaal spreekt voor zich...

Veel kijkplezier

Vieze bende.. Het folie is ook door de zon flink naar paars verschoten op plekken.. ach, het maakt hem wel mooi vintage...

Zo, duidelijk wel wat werk..
Wat moet er gebeuren:
- Nieuwe neus
- nieuwe kap
- gaatjes in folie repareren
- Richtingroer repareren (geknakt ooit, dus nu slap)
- RC inbouwen
- C.o.G bepalen
- Wachten met maiden tot zondag

Eerst het stabilo maar gedaan:

Ik heb in de originele doos nog het oude folie gevonden, dus die kan er weer op!
toen de neus:

en na wat schuren:

En tenslotte een kapje gemaakt:

zo.. genoeg voor vandaag..