resultaat van 4u knutselen

• Topicstarter Topicstarter jeffrey99
  • Startdatum Startdatum
J

jeffrey99

Guest
Dit weekend met het slechte weer sloeg de verveling toe.
Een maat van me kreeg het idee om een bootje op te bouwen van het materiaal dat ik nog had liggen, dit was speelgoedrompje van minstens 20j oud!!!!! Oude motor van van lamborghini en een paar niet 100% betrouwbare servo's + wat er in iedere hobbyist zijn garage ligt :)

Het rode bootje is afkomstig van een kennis die zelf boten ontwerpt en bouwt. Hij heeft ook enkele modelbouw rompen gemaakt, heb van hem een F1 cat met 3.5cc k&b in het bezit gehad. mis kan ik er nog foto's van vinden.
Eerst maakt hij ze in het klein, deze heb ik gekregen en gepolyesterd.
Daarna de lamborghini motor met toebehoren in gestoken, heeft maar 2m gevaren en viel stil.
Daarna nooit meer geprobeerd :?

hier de resultaten:
http://s98.photobucket.com/albums/l242/jeffrey99_01/?sc=1&multi=9&addtype=local&media=image

Ha ziet er leuk uit. IK heb zelf een compplete set Lamborghini c-1 cat gekocht en ik ben een dikke beginner. Alleen houd dat rompje het wel met die dikke motor erin en hoe hard gaat die lamborghini van jou ongeveer.

P.s bij de set zat een blik 16 procent nitro voor autos en toen die op was hebben we dezelfde gekocht alleen stond er niet meer op het blik oil+formula.

Kan dat kwaad en moet ik nou nitro kopen voor boten??????????? :)

Hoe snel ie gaat weet ik niet, alvast sneller dan met de originele motor...
de mijne is verstevigd met polyester voor de 7.5cc.
Ben ook nog een leek in het vak maar normaal brengt die nitro geen verschil,
ikzelf vaar op coolpower van 15%

Back