RESUME

Als ik bedenk dat het nog geen jaar geleden is dat enkelen van ons de koppen bij elkaar staken in Lelystad in een poging duikbootbouwend en varend Nederland op een of andere manier te organiseren en ik nu mag constateren dat, om maar eens wat te noemen;
ik niet meer de hele provincie hoef af te rijden voor het aanschaffen van een knullig M3 boutje of moertje maar gewoon op de voortreffelijk website kan klikken voor het juiste adres,
dat als ik een vraag heb over het bouwen of varen met mijn boot ik dat maar op het forum hoef te slingeren en dan -tig antwoorden dan wel adviezen krijg, soms nog met foto,
ik met mijn boot in een zwembad heb kunnen varen (ooit eerder vertoond in Nederland?) en daarbij nog thuis naar een video’tje of foto daarvan kan kijken,
ik doorlopend op de hoogte ben van duikbootevenementen,
dan moet ik constateren dat men daar wonderwel in geslaagd is en ik aan degenen die zich daar erg voor inspannen maar een ding kan zeggen: driewerf chapeau!!
Als ik nu ook nog lees dat er zich al 23 mensen met 42 boten hebben aangemeld voor De Happening van dit jaar, de Subsail 2006, dan hoop ik dat degenen die dit nog niet hebben gedaan dat alsnog gaan doen en denk ik dat dit een groot succes gaat worden.

Mart

Hoi Mart & Ronald,

Ik ben het helemaal met jou eens Mart, maar het is toch al een succes?
Nou moet ik wel zeggen dat deze duikbotenclub en zijn mensen wel heel bijzonder zijn! Het is een hechte club aan het worden en het gaat alleen maar de goede kant op.

En voor de mensen die hier zich voor inspannen,
:worship: :thumbsup: :worship: .

Groetjes Douglas

Back