e.rukkers 3 jan 2010 #1 ik ben op zoek naar een retrack voor een zwever schaal 1:3 Wat zijn goed retracks prijs kwaliteit en ik ben nog op zoek naar remkleppen komt in een swift s1 gr erik
ik ben op zoek naar een retrack voor een zwever schaal 1:3 Wat zijn goed retracks prijs kwaliteit en ik ben nog op zoek naar remkleppen komt in een swift s1 gr erik
J jakkobink 3 jan 2010 #2 Ik heb de remkleppen van hobbycity.com en die zijn héél erg goed voor de prijs. Ze werken erg soepel met een druppeltje wd40. Jakko
Ik heb de remkleppen van hobbycity.com en die zijn héél erg goed voor de prijs. Ze werken erg soepel met een druppeltje wd40. Jakko
e.rukkers 3 jan 2010 #3 ik zoek wel iets andere kwaliteit dan die van hobby citty Ze moeten ong 390 mm breed zijn zwever heeft een span van ong 4,4m en zal rond de 10 kilo gaan wegen
ik zoek wel iets andere kwaliteit dan die van hobby citty Ze moeten ong 390 mm breed zijn zwever heeft een span van ong 4,4m en zal rond de 10 kilo gaan wegen
loeki 3 jan 2010 #4 Kijk eens hier: Elektrische Störklappen (250mm) | Diverses | Zubehör | Staufenbiel Geen extra servo's meer nodig! En heel betaalbaar! Grt, Louis
Kijk eens hier: Elektrische Störklappen (250mm) | Diverses | Zubehör | Staufenbiel Geen extra servo's meer nodig! En heel betaalbaar! Grt, Louis
e.rukkers 3 jan 2010 #5 is wel handig maar ik wil wel altijd de servo's kunnen vervangen simpel ik hou er niet van om servo's zo in te bouwen dat als ze stuk zijn je ze niet makkelijk kunt vervangen dus vind het wel mooi maar ook weer niet plus ze zijn aan de kleine kant gr erik
is wel handig maar ik wil wel altijd de servo's kunnen vervangen simpel ik hou er niet van om servo's zo in te bouwen dat als ze stuk zijn je ze niet makkelijk kunt vervangen dus vind het wel mooi maar ook weer niet plus ze zijn aan de kleine kant gr erik
arno888 3 jan 2010 #6 Misschien een tikkie duurder maar wel kwaliteit WF Modellbauzubehör - Landeklappen
PH_AJH In Memoriam Forum veteraan 4 jan 2010 #8 Gewoon Graupner Doppel Teck klappen? Is dat geen optie? Betaalbaar, betrouwbaar, makkelijk te onderhouden. Graupner Online-Shop
Gewoon Graupner Doppel Teck klappen? Is dat geen optie? Betaalbaar, betrouwbaar, makkelijk te onderhouden. Graupner Online-Shop