Afgelopen zaterdag ben ik met onze club http://vaargroepflevoland.nl/
Naar Airbrush service Almere geweest voor een kleine workshop airbrushen en veel info die daarbij hoort.
Ik had al een tijdje een redelijke airbrush, en in een ver verleden heb ik daar ook wel eens wat mee gedaan maar niet veel...
vrijdagmiddag ben ik langs de lokale (plastic) modelbouwboer gegaan met de gedachte om een bouwdoosje te halen waar ik dan thuis het airbrushen mee kan oefenen.
Zo gezegd zo gedaan en ik heb gekozen voor de M48A2 van Revell in schaal 1:35.
Hij zat snel genoeg in elkaar dus dat was geen probleem...
In Almere heb ik onder andere deze verf set gekocht:
Hiermee kun je mooi verschillende tinten op verschillende plekken aanbrengen zodat sommige dingen er mooi vanaf spatten
Het airbrushen ging mij goed af, dit is de onderkant:
Ja, er mist een wiel.... en ik heb geen idee waar die gebleven is...
en zojuist heb ik de bovenkant en de toren gespoten:
en een totaal plaatje:
Dit is het resultaat voor nu, voor een eerste keer vind ik dit helemaal niet slecht gegaan
Morgen krijg ik een andere verf set binnen speciaal voor roest effecten. hiermee wou ik de rupsbanden gaan spuiten.
Naar Airbrush service Almere geweest voor een kleine workshop airbrushen en veel info die daarbij hoort.
Ik had al een tijdje een redelijke airbrush, en in een ver verleden heb ik daar ook wel eens wat mee gedaan maar niet veel...
vrijdagmiddag ben ik langs de lokale (plastic) modelbouwboer gegaan met de gedachte om een bouwdoosje te halen waar ik dan thuis het airbrushen mee kan oefenen.
Zo gezegd zo gedaan en ik heb gekozen voor de M48A2 van Revell in schaal 1:35.
Hij zat snel genoeg in elkaar dus dat was geen probleem...
In Almere heb ik onder andere deze verf set gekocht:
Hiermee kun je mooi verschillende tinten op verschillende plekken aanbrengen zodat sommige dingen er mooi vanaf spatten

Het airbrushen ging mij goed af, dit is de onderkant:
Ja, er mist een wiel.... en ik heb geen idee waar die gebleven is...
en zojuist heb ik de bovenkant en de toren gespoten:
en een totaal plaatje:
Dit is het resultaat voor nu, voor een eerste keer vind ik dit helemaal niet slecht gegaan

Morgen krijg ik een andere verf set binnen speciaal voor roest effecten. hiermee wou ik de rupsbanden gaan spuiten.