T
ThuiSSiE
Guest
Na een hele lange tijd mijn hobby maar weer eens opgepakt. Ik heb al zeker 20 jaar niets gedaan aan modelbouw en kwam afgelopen week ineens een hele mooie doos tegen en natuurlijk begon het meteen weer te kriebelen. Ik heb een doos van Revell op de kop weten te tikken met een auto van ene Shumacher:wink: Niet mijn favoriet maar de schaal van 1:12 gaf de doorslag.
Ik moet toegeven dat het allemaal best nog even stroefjes gaat, lange tijd niets gedaan aan modelbouw en je merkt dat je de handigheid aardig kwijt bent. Ben nu al aardig wat uurtjes bezig geweest en het is heerlijk om weer creatief aan de gang te zijn.
het motorblok zit bijna in elkaar en nu begint er schot in te komen. Jeempig wat heeft zo'n doos veel onderdelen
Foto's volgen nog.
Ik moet toegeven dat het allemaal best nog even stroefjes gaat, lange tijd niets gedaan aan modelbouw en je merkt dat je de handigheid aardig kwijt bent. Ben nu al aardig wat uurtjes bezig geweest en het is heerlijk om weer creatief aan de gang te zijn.
het motorblok zit bijna in elkaar en nu begint er schot in te komen. Jeempig wat heeft zo'n doos veel onderdelen