Revell F1 2002 (1:12)

• Topicstarter Topicstarter ThuiSSiE
  • Startdatum Startdatum
T

ThuiSSiE

Guest
Na een hele lange tijd mijn hobby maar weer eens opgepakt. Ik heb al zeker 20 jaar niets gedaan aan modelbouw en kwam afgelopen week ineens een hele mooie doos tegen en natuurlijk begon het meteen weer te kriebelen. Ik heb een doos van Revell op de kop weten te tikken met een auto van ene Shumacher:wink: Niet mijn favoriet maar de schaal van 1:12 gaf de doorslag.

Ik moet toegeven dat het allemaal best nog even stroefjes gaat, lange tijd niets gedaan aan modelbouw en je merkt dat je de handigheid aardig kwijt bent. Ben nu al aardig wat uurtjes bezig geweest en het is heerlijk om weer creatief aan de gang te zijn.

het motorblok zit bijna in elkaar en nu begint er schot in te komen. Jeempig wat heeft zo'n doos veel onderdelen :D Foto's volgen nog.

Dan kan je de motor bijna starten....dat zal een mooi geluidje geven!

mgr Richard

Hmz..kan proberen deze aan te zwengelen maar denk dat ie niet veel zal doen lol.

En inderdaad, het knutselen is net als fietsen..je verleert het niet:p

Foto's graag ben zeer benieuwd. Lijkt me een mooi projectje.

Grtz Dré

Ben ondertussen al aardig ver gevorderd, er zijn wel 2 dingen die me zwaar teleurstellen aan dit pakket. Niet alle onderdelen sluiten even goed aan, veel vijlwerk en dan nog past het niet echt lekker. De decals zijn over de datum denk ik, vooral de decals die op de wielophanging komen zijn een drama. Plakken niet, scheuren...en als de boel een paar dagen heeft staan drogen vallen ze er zo weer vanaf. Al verschillende dingen geprobeerd maar ze blijven niet allemaal even lekker zitten.

Omdat ik hierdoor begon te twijfelen of ik het wel juist deed een andere kit gepakt en daar wat decals op geplakt en deze bleven perfect zitten. Revell al een mail gestuurt met de vraag voor een nieuw decal setje. Ben benieuwd

Back