Revell Grumman F9F Panther maar dan net even anders.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen maar het leven had even een grotere prioriteit.

Enfin, ik heb nog een hele hoop bouwdozen liggen en besloot om daar maar eens een start mee te maken en trok er een tussen uit. Het betreft hier een 1:48 schaal Revell model van een Grumman F9F Panther die ik B-stock bij een opheffings uitverkoop ooit eens kocht.
415919_100530090508_rev04582.jpg

Maar het bouwplan en de transfers onbreken uit deze doos, wat het bouw plan betreft is dat geen probleem, Revell maakt over het algemeen modellen die gemakkelijk uit te zoeken zijn. Maar wat de transfers betreft is het een ander verhaal, die vind je niet zo gauw omdat ze erg specifiek zijn.

Dus besloot ik maar om mijn oude overgebleven transfers te gebruiken en een fantasie Panther te gaan maken.

PantherRAF.jpg

Welnu, de Royal Air Force heeft nooit met de Panther gevlogen maar wat als ze dat nou eens wel hadden gedaan? Deze artist impressie laat zien wat ik van plan ben. Op het moment van schrijven heb ik de camouflage kleuren al aangebracht, het is nu alleen maar een kwestie van het geheel in elkaar te lijmen.

Foto's komen later.

Maar het bouwplan en de transfers onbreken uit deze doos, wat het bouw plan betreft is dat geen probleem, Revell maakt over het algemeen modellen die gemakkelijk uit te zoeken zijn. Maar wat de transfers betreft is het een ander verhaal, die vind je niet zo gauw omdat ze erg specifiek zijn.

Met de transfers kan ik niet helpen. Maar mss ben je hier iets mee:
Revell Germany - 1/48 F9 F-5 Panther

Onderaan kun je het bouwplan downloaden!

Back