Revell Gyro Heli gekocht, maar vliegen ho maar

  • Topicstarter Topicstarter Asmooh
  • Startdatum Startdatum
A

Asmooh

Guest
Hallo,

Aangezien ik mijn vliegtuigje moet afbouwen heb ik een goedkope heli weten te vinden.

392701_324186824258356_100000011222219_1323912_1414884720_a.jpg



Alleen meer dan 5 cm boven de grond kom ik niet echt, deze heeft geen aanloop nodig zoals een vliegtuig toch? gewoon rechtop opstijgen leek mij het geval.

Heb deze gekocht omdat ze in de winkel zeiden dat deze het meest simpele was, dat leek me wel wat voor mij namelijk.

Omdat hij 2ehands is (used products) kreeg ik er geen boekje bij helaas.
Ik heb de rotors vervangen omdat die niet helemaal netjes waren, alles goed aan zitten schroeven.

Maar hoe zit het met dat gewicht ding boven aan? hij leunt naar 1 kant zeg maar..

Foto afstandsbediening

388296_324886600855045_100000011222219_1325926_1726350898_a.jpg



Misschien ben ik dom ofzo hoor.. maar wel vervelend dat ik een beginners heli koop maar nog steeds niet echt kan vliegen...
 
Hey

Als ik het goed begrijp heb je je rotorbladen bewegingsloos vastgezet?
Dit zou ik snel weer ongedaan maken! De bladen moeten vrij kunnen bewegen!

De flybar (" dat gewicht ding boven aan") moet net zo soepel kunnen bewegen als je rotorbladen! Het maakt niet uit als ie bij stilstand wat scheef gaat hangen, zolang hij in vlucht maar netjes terug horizontaal komt!

Wat betreft de manual: Google is your best friend!

Groeten
 
Hey

Als ik het goed begrijp heb je je rotorbladen bewegingsloos vastgezet?
Dit zou ik snel weer ongedaan maken! De bladen moeten vrij kunnen bewegen!

De flybar (" dat gewicht ding boven aan") moet net zo soepel kunnen bewegen als je rotorbladen! Het maakt niet uit als ie bij stilstand wat scheef gaat hangen, zolang hij in vlucht maar netjes terug horizontaal komt!

Wat betreft de manual: Google is your best friend!

Groeten

Ahhh thanks! alle 4 ?
Want los leek mij niet goed maar ik ga het proberen :)
hoe los moeten ze zitten?
 
alle 4 idd!

Ze moeten zo los zitten dat als je de heli op zn kant houd de bladen naar dezelfde kant vallen!

Groeten
 
Hey

Het lijkt wel alsof de accu leeg is of je gyro niet goed afgesteld staat!
Echter zou ik voor beide eerst de handleiding doorlezen voordat je wat gaat proberen!
Welke revell heli is het precies? met de nu gegeven info kan ik je alleen naar deze site doorverwijzen: Revell Online Catalog: Instruction Sheet

Groeten
 
Hey

Als ik het goed begrijp heb je je rotorbladen bewegingsloos vastgezet?
Dit zou ik snel weer ongedaan maken! De bladen moeten vrij kunnen bewegen!

De flybar (" dat gewicht ding boven aan") moet net zo soepel kunnen bewegen als je rotorbladen! Het maakt niet uit als ie bij stilstand wat scheef gaat hangen, zolang hij in vlucht maar netjes terug horizontaal komt!

Wat betreft de manual: Google is your best friend!

Groeten

Hey

Het lijkt wel alsof de accu leeg is of je gyro niet goed afgesteld staat!
Echter zou ik voor beide eerst de handleiding doorlezen voordat je wat gaat proberen!
Welke revell heli is het precies? met de nu gegeven info kan ik je alleen naar deze site doorverwijzen: Revell Online Catalog: Instruction Sheet

Groeten

Accu was idd inmiddels leeg :) ga het straks nog een keer proberen
 
Ziet er uit als de grote versie van de ls-109 (laatst op clicktobuy volgens mij)..
Ik heb die kleine variant en dit komt idd over als accu leeg en/of verkeerd afgestelde gyro...het laatste is aan te passen op de zender als t goed is
 
wat ik zie volgens mij heb je de bladen verkeerd gemonteerd
de bovenste moeten na onder en de onderste na boven denk dat hij dan wel vliegt dan rondraaien moet je weg trimmen :D

bij nader inzien zitten de bladen toch wel goed , kan zijn dat de accu zijn beste tijd heeft gehad.
hoe is je blad spoor? als deze slecht is wel de heli ook niet goed opstijgen.
bladen moeten in een lijn draaien als je er van de zijkant tegen aan kijkt zowel onder als boven
 
Laatst bewerkt:
Zou ook kunnen dat een van de onderste gears (tandwielen) niet goed vast op de binnenste of buitenste as zit. Dit gebeurt vaak na een crash. Je kunt dit vlug nakijken door de tandwielen om beurt vast te houden en de onderste en bovenste rotors te trachten te draaien. Dit moet vast zitten en zonder speling. Hopelijk ben ik duidelijk, ik begrijp het in ieder geval :-)
 
Back
Top