revell m4a3 sherman + t34

beste bouwers,

ik ben sjoerd en ben al een tijdje actief in de modelbouw ( vooral wo2),
maar wil toch wat meer, daarom heb ik sinds korte tijd een simpele airbrush aangeschaft om het te proberen.
ondertussen heb ik mn eerste model met de airbrush af en dit is de m4a3 sherman van revell geworden in normandië en nu wil ik graag weten wat jullie er van vinden:D
full
full
full

tips zijn altijd welkom;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Met het airbrushen e.d. gaat het zo te zien wel goed want het zit allemaal strak in de lak zoals ze zeggen maar zoals de vorige reactie; "Het is net alsof de fabriek waarin deze gemaakt werden op Omaha beach stond" :p

ja dat klopt, het was ook niet de bedoeling;)
ik heb al tijden geleden weathering spul besteld, ma tot op de dag van vandaag nog nooit ontvangen :mad:
en omdat ik dit project wel eens wou afsluiten heb ik dit niet gedaan ;)
maar dat weatheren, moet dat VOOR het lakken of kan ik dat alsnog doen??:)

verweren

je kunt pre shadow doen maar ik verweer altijd na de eindlaag met washes van mig

mig kon ik niet vinden, daarom heb ik tamiya weathering setjes meegenomen.
na wat prutsen met de hoeveelheid en de plaatsen waar dit moest komen (leek zo gemakkelijk maar viel me zwaar tegen), is dit het geworden.
ik ben zeker tevreden over het resultaat:D
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier mag je zeker trots op zijn!
De weathering setjes van Tamiya, zijn van goede kwaliteit zoals je schrijft is het wel even opletten hoe je het erop doet. Maar dit heb je zo door. Op je eerste model is het mooi gelukt! Ga zo door:mrgreen:.

Tim

Back