Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
l4rsie zei:Leuk 'bouw'verslag 8)
Zou je me willen zeggen waarom je die Nando genomen hebt? Het lijkt me niet de meest voor de hand liggende keuze
haha ja ik was gister bij coenraad in tilburg hij is dealer van nanda en ik las weinig over dit merk op t forum vandaar even in een oude topic gereageerd.eeh het topic is al een paar jaar oud
Ik heb 'm nog steeds en wil 'm nu ombouwen tot elektrisch...
hoe spreek je over de kwaliteit van nanda andy?
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee... Hij staat nog in zijn origenele doos, ik heb 'm er alleen maar uitgehaald om een paar foto´s te maken. Daarna is ie er nooit meer uit geweest. Tijdens een verhuizing onlangs vond ik 'm op zolder en nu het weer buiten lekkerder wordt, wil ik 'm idd gaan testen. Ik ben alleen nog op zoek naar een ideale lokatie.
Bij mijn vorige adres was een mooi braakliggend terrein waar ik lekker mijn gang kon gaan met mijn modellen. Nu ben ik nog opzoek naar een leuk plekje in mijn buurt.
Ik meld mij wel weer als dit het geval is en dan hoor je wel van mijn bevindingen...