REVIEW: Silverlit X-Ufo... Het geld echt waard :)

vraagje aan Arie de Koning,

jij hebt ook een graupner mx12 toch?

hoe werkt dat precies, en zijn de functies van de sticks t zelfde???

groeten bartjuuuhhh!

Ha die Bartjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh en andere Ufioten!!

Ik heb de MX12. Alsof je een andere ufo hebt. Stuurt zoooo anders!!!

Alleen het juiste kristal in de ufo steken en 1 kanaal op revese zetten (of 2) (bij mij nu 2 met X3D Richting en rol"roeren") maar dat is een makkie met een computerzender. Verder moetie op mode 2 staan, dat is gas en richting op linkerknuppel. (zoals origeinele zender)
Laat maar even horen als je het nodig hebt, dan zoek ik het ff precies uit.

Er staat ook een hoop op het Duitse UfoForum hierover (MX12)
Jij bet net terug uit Duitsland. Moet lukken.

Groetsels
Arie

Die mx12 wil ik er ook nog bij hebben !!
Als je kijkt hebben ze er al redelijk wat aanbiedingen mee !
Maar eerst maar een X-3d en kijken tot zaterdag welke van mijn ufo,s nog werkt !!

bartjuuuhhh zei:
@marc

ah, ik dacht dat je bedoelde dat die mx12 ergens in de aanbieding was....oops

Hehe jah dan moet je marktplaats ook ff afspeuren heb gezien voor 100 tot 129 euro

ja die had ik ook gezien ja, misschien morgen ff naar de modelbouwzaak hier in kampen, misschien dat ze de zender ook los verkopen zonder al die troep die er bij zit...

ff op de site gekeken, de zender set kost 179 euro daar,....

er stond nog wel een mooie multiplex zoom 400 op voor de geinteresseerden...

2de2-m.jpg

bartjuuuhhh zei:
ja die had ik ook gezien ja, misschien morgen even naar de modelbouwzaak hier in kampen, misschien dat ze de zender ook los verkopen zonder al die troep die er bij zit...

Ja ik geloof dat ze compleet 189 euro en los 129 !!!
op marktplaats maar je kan beter internet ff afspeuren en dan bestellen denk dat je dan meer slaagt en misschien goedkoper je weet maar nooit !!

Hoi Ufioten.

Misschien toch handig om de set met ontvanger te kopen. Los is die veel duurder en als je nog eens wat anders gaat doen (kunnen 10 modellen in het geheugen!!!) zit je weer zonder ontvanger.

En............Als je later voor de Brushless X-UFO gaat heb je ook een losse ontvanger nodig.

Groetsels
Arie

hmmz daar heb je wel weer gelijk in, arie, er stond er een op ebay duitsland, voor 82 euro, maar dan alleen de zender,....

complete set heb je dus meer aan,....mmm weer de knip trekken ahha

Weet iemand of de rode ( grote led ) aan de voorzijdeprint ook nog een andere functie heeft......? Bij wertk hij niet meer maar de ufo zelf doet het nog goed............ledje is ook goed

vip1980 zei:
Weet iemand of de rode ( grote led ) aan de voorzijdeprint ook nog een andere functie heeft......? Bij wertk hij niet meer maar de ufo zelf doet het nog goed............ledje is ook goed

Ahoi iedereen !!
Bartjuhhhh 1 van mijn ufo,s doet het super !!!
Maar mijn oude blijft gewoon nog steeds alleen het rode lampje branden ook met gyro ik snap er niets van !!!
Hij heeft geeneens een bijzondere klap gehad ofzo !!
Hij doet niet alleen het rode lampje blijft branden vreemd genoeg maar die andere vliegt super vooral met die plaatjes die ik er op heb gezet(een van de foto,s) vliegt ie lekker stabiel !!!

En dat rode lampje VIP heeft volgens mij alleen maar nut als de voorkant aanwijzer heeft verder geen functie volgens mij !

red eagle zei:
vip1980 zei:

Ahoi iedereen !!
Bartjuhhhh 1 van mijn ufo,s doet het super !!!
Maar mijn oude blijft gewoon nog steeds alleen het rode lampje branden ook met gyro ik snap er niets van !!!
Hij heeft geeneens een bijzondere klap gehad ofzo !!
Hij doet niet alleen het rode lampje blijft branden vreemd genoeg maar die andere vliegt super vooral met die plaatjes die ik er op heb gezet(een van de foto,s) vliegt ie lekker stabiel !!!

En dat rode lampje VIP heeft volgens mij alleen maar nut als de voorkant aanwijzer heeft verder geen functie volgens mij !

Nou bart een van de ufo doet het nu niet meer zo geweldig !! .....zucht.....
WEER EEN GYRO NAAR DE KNOPPEN !!!!
Ik heb die nieuwe vandaag voor het eerst gebruikt moi !!
Als ik zo doorga kan ik beter direct een X-3d kopen

En dat rode lampje VIP heeft volgens mij alleen maar nut als de voorkant aanwijzer heeft verder geen functie volgens mij ![/quote]

Oh ok thank´s vindt het gek dat die het niet doet , had ik hem kunnen vervangen voor een witte led hebbie nog meer licht ook.......

Hoe krijg je hier trouwens foto´s op.....kan alleen maar url´s invoeren gelinkt aan site moet toch ook gewoon de foto gelijk in de reactie kunnen plaatsen...?

Back