Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben bezig één van mijn nitro revo's om te bouwen naar electro nu had ik nog paar vraagjes
-Wat is er beter 2x2075 sevo's van traxxas of 1x Hitec HS-965MG of nog iets beter in dezelfde prijsklasse
Alvast bedankt
Ik rijdt met 1 Hitec 7955TG en dat bevalt uitstekend, gevoelsmatig beter dan de 2 originele servo's. Stuur sneller en krachtiger.
Bedoelig was om de motor en esc van mijn firestorm flux op te steken,zal dit genoeg zijn?
Nee...
De prijs is ook wel het dubbele had max.aan 50€ voor servo's gerekend
En met driveshaft is mijn probleem dat ik niet zeker weet als de 3.3 revo ook nog met kort chassis gemaakt is, daar ik lang chassis heb en 2paar driveshafts liggen heb die niet passen wil ik zeker zijn dat ze op lang chassis passen(ben verzeker het mezelf veel te moeilijk aan het maken)
Nog extra vraagje
Bedoelig was om de motor en esc van mijn firestorm flux op te steken,zal dit genoeg zijn?
heb je een conversionkit aangeschaft?
Welke gears: mod1 van Robinson Racing of rc-monster
Vertanding: R/C Calculations
Je kunt zelf kiezen of je met de servo remt of met de motor. Op de motor werkt het simpelst en doet bijna iedereen. Op de servo is iets efficiënter.
Overschrijving van BE naar NL duurt idd wat lang. Volgende keer paypal gebruiken.
Nog een ander vraagje kun je de onderdelen van de hpi flux motor appart ergens bestellen ,was inderdaad niet sterk genoeg voor deze autoasje die uit motor komt afgebroken
Moet beter leren luisteren!!
Dat is toch een 5700kv motor van Castle Creations? Ik zou de even mailen met de vraag of je een nieuwe rotor kunt bestellen.
Ja de Tekno conversion kit
- TKR4001 - *Tekno RC Brushless Conversion Kit (Revo/Slayer, 2.5, 3.3) - Tekno RC
Heeft iemand ook nog een beetje betaalbare optie kwa motor en esc,weet
ook da mamba monster het beste zou zijn heb de brushless erevo ook staan maar was eigenlijk plan om mogelijks te verkopen erna en anders word hij onbetaalbaar
En word inderdaad vastgezet in 2de versnelling