Niet helemaal tevreden over mijn zelfgemaakte vleugelhoezen (spiegel noppenfolie) voor mijn Flex Rv8 70cc. De binnenkant is ook gewoon noppenfolie en die maakt toch wel krassen door het veelvuldig in en uitschuiven van de vleugels.
Nu overweeg ik toch deftige vleugelhoezen aan te schaffen.
Blijkbaar zijn Revoc hoezen zeer goed maar wel zeer duur vind ik.
Ze hebben verschillende uitvoeringen.
De standard line (bijna 400 euro) voor een set lijkt me echt wel te duur nu op dit moment.
Ik twijfel tussen de Hybrid line en de Soft line.
De Hybrid ligt ergens tussen de soft line en de standard line van kwaliteit en prijs. De Hybrid zou iets dikker zijn dan de Soft line.
Toch benieuwd of er iemand ervaring heeft met de goedkoopste versie soft line??? Of is deze echt wel te dun? Rekening houden dat ik wel een voorzichtig persoon ben tijdens transport. Of toch beter de Hybrid pakken?
Nu overweeg ik toch deftige vleugelhoezen aan te schaffen.
Blijkbaar zijn Revoc hoezen zeer goed maar wel zeer duur vind ik.
Ze hebben verschillende uitvoeringen.
De standard line (bijna 400 euro) voor een set lijkt me echt wel te duur nu op dit moment.
Ik twijfel tussen de Hybrid line en de Soft line.
De Hybrid ligt ergens tussen de soft line en de standard line van kwaliteit en prijs. De Hybrid zou iets dikker zijn dan de Soft line.
Toch benieuwd of er iemand ervaring heeft met de goedkoopste versie soft line??? Of is deze echt wel te dun? Rekening houden dat ik wel een voorzichtig persoon ben tijdens transport. Of toch beter de Hybrid pakken?
Laatst bewerkt: