Rex700 3G+OS91HZ+zimmerman uitlaat

Hi
iemand ervaring met de Trex700 met OS91HZ+zimmermann(2691)uitlaat???

Waarom de zimmermann uitlaat past perfect op de OS maar niet in combinatie in de heli!!!!
als de uitlaat gemonteerd zit op de motor komt deze bijna aan de achterkant tegen de Brandstoftank en aan de voorkant tegen de Canopy
Zijn er soms speciale headers voor deze combinatie te koop???
zodat de uitlaat een stukje naar buiten kom zodat er meer ruimte tussen brandstoftank en gemonteerde uitlaat zit.
Nu kan je gelijk wel een andere uitlaat kopen hoor ik iedereen wel zeggen
maar op onze club is er een geluids norm van kracht van niet meer dan 80DBa gemeten op 7mtr en mij andere heli rex600 heeft ook een zimmerman erop en voldoet aan deze eis
net als andere clubleden hebben we allemaal zimmerman uitlaten gemonteerd omdat deze echt zachter klinken.

Nu heb ik ook al ziten kijken voor een MP6-90 van CY maar ik weet niet ofdat deze ook zo stil is als zimmerman en/of er ook een aparte header tussen moet(op de site van CY staat een losse header voor OS60-90)zodat deze mooi past en zeer stil is

Graag advies,ofdat er soms een header past tussen OS91HZ en zimmermann op een Trex 700(op de site van Fastlad staat wel een header :KSJ957 OS/YS 60-90 Muffler Adaptor

maar weet niet ofdat deze past
Thanks,

JJ

Probleem opgelosd!!

Heb contact gehad met de leverancier en heb me maar een oplossing gegeven dat ik maar een stukje fueltube tussen de uitlaat en tank moest doen??!! een lekker oplossing vind ik het niet.

Heb contact met Z-S-M.de (de producent van zimmermann) en heeft voor mij een passende oplossing.
de versie die ik heb is waarschijnlijk de oude type 2691 en word kosteloos door zimmerman vervangen door de nieuwste versie 2691 deze aansluiting is 10 mm groter zodat deze zonder problemen past,dat noem ik nou eens service,beter als ERC Market waar ik mee afgescheept word met een stukje fueltube:( en de kans dat de boel in de fik vliegt door deze stomme oplossing

Zimmermann bedankt voor de goede service;);)

Back