rij locaties buiten omg. R'dam-Capelle

Hi allemaal,
nu het lekkere weer er weer aankomt, ben ik eigenlijk een beetje zoekende naar leuke rij locaties buiten omgeving Rotterdam Alexander - Capelle a/d IJssel.
liefst iets met asfalt zodat ik dan ook de Tamiya King Hauler los kan laten naast de TT-01
alvast bedankt voor de tips
:thumbsup:

Hi allemaal,
nu het lekkere weer er weer aankomt, ben ik eigenlijk een beetje zoekende naar leuke rij locaties buiten omgeving Rotterdam Alexander - Capelle a/d IJssel.
liefst iets met asfalt zodat ik dan ook de Tamiya King Hauler los kan laten naast de TT-01
alvast bedankt voor de tips
:thumbsup:

op de camping van hoek van holland bij het vis zaakje is een helle groten parkeerplaats van asfalt rij ik ook altijd met mijn nitro auto's
mvg bradley

Bovenste verdieping van het parkeerterrein (toren) van Alexandrium III is ook heel vlak en ruim. Maar ik zou zeggen circuit op zoeken en naar RACO2000!

He alvast bedankt voor jullie reacties.
het parkeerterrein van Alexandrium 3 valt af, Alexandrium is tegenwoordig 7 dagen per week geopend en dan komen er dus auto te staan dus geen ruimte om dan te rijden.

ben nu in Capelle geweest, het industriegebied langs de hoofdweg aan de zijde van de A20, doodlopend stuk met kleine parkeerplaats helaas wel klinkers, maar toch even lekker kunnen rijden uitproberen hoe het rijd

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanuit Rotterdam is het niet ver naar De Sluis in Gouda of de Baanbrekers in Rucphen.

vandaag even naar een locatie om te rijden wezen kijken.
het is de Carpoolplaats naast de A15/A16 bij Ridderkerk/IJselmonde

full

full

voldoende ruimte en vlak, dus goed voor de on-road en Trucks

Laatst bewerkt door een moderator:
Back