rijden in de regen

Hoi allemaal,

Het is misschien een beetje een rare vraag, maar kan je met een Tamiya truck (scania) in de regen (uiteraard geen stortregen) rijden? En in hoeverre?

Ik heb er geen mfu in zitten, alle elektronica (ontvanger, servo voor sturen (omgebouwd) en schakelservo) zit onder de cabine uitgezonderd de snelheidsregelaar maar die is volgens conrad waterdicht... :)

Gebeurt het niet dat jullie met de club buiten aan het rijden zijn als het begint te regenen en dat jullie dan nog wat doorrijden?

Groetjes,

Maarten

Ik zou dit toch niet doen :) er zal altijd wel ergens water in komen :) zelfs als dit niet rechtstreeks is kan dit later nog voor problemen zorgen wanneer het water verdampt en zo in de elektronica terecht komt ;)

Een truck is toch veel te mooi om hem te verpesten door in regen te gaan rijden ;)

Ik zou dit toch niet doen :) er zal altijd wel ergens water in komen :) zelfs als dit niet rechtstreeks is kan dit later nog voor problemen zorgen wanneer het water verdampt en zo in de elektronica terecht komt ;)

Een truck is toch veel te mooi om hem te verpesten door in regen te gaan rijden ;)

Daar heb je natuurlijk gelijk :)

Een truck is toch veel te mooi om hem te verpesten door in regen te gaan rijden

En te duur....

mvg

Maarten

Denk dat je dit voor jezelf moet uitmaken of je dit wilt doen met je truck.

Ikzelf heb het eens getest in de sneeuw om te zien hoever ik geraakte met mijn mercedes 8*4. Bleek dat hij vanachter niet zwaar genoeg was om door de sneeuw te ploegen.

Heb hem achteraf mooi afgedroogd en laten drogen waar ik er niet bij kon.

Nu een paar maand later rijdt hij nog steeds zoals het hoort.

Maar zoals ik al zegde dit moet je zelf uitmaken en als je het doet zie dat je hem goed kunt droogmaken.

grtz Jimmy

Back