rijden in rotterdam/barendrecht

• Topicstarter Topicstarter Andries
  • Startdatum Startdatum
A

Andries

Guest
Is er iemand die op de carpool plaats in barendrecht rijdt. vlak bij de mc donalds?

ik heb er wel een keer gereden :P, dat was toen ik op bezoek was bij mijn oom een tante, toen had ik mijn protech bij me...

maarja, om nou te zeggen dat ik er vaak kom, een keer in het jaar hoog uit...

laterss thomas

Ik rij daar wel eens :D Maar ben vaker te vinden aan de Stadionweg bij ut Feyenoord stadion.... Achter de mcdonalds daar zijn 2 grote parkeerplaatsen... zit mooi hekje omheen en worden alleen gebruikt als er wat te doen is in de Kuip.. ( Dan rij ik op de carpool plaats in Barendrecht :D ) Barendrecht is net iets te klein om lekker te kunnen rijden met mijn Promaxje.. Zeker omdat de laatste tijd de parkeer/carpool plaats wat fanatieker door de 1:1 auto's word gebruikt :P

Andries zei:
Is er iemand die op de carpool plaats in barendrecht rijdt. vlak bij de mc donalds?

Rij jij altijd in barendrecht dan? kan ik meschien ook een keer komen.

Maar waar is dat dan ongeveer van het station?
Want ik woon in zwijndrecht is niet zo ver :P

ja ik rijd daar altijd ( nu niet vaak ) ben te druk bezig met mn examen. vanaf het station neem je bij de shell de rotonde voor een kwart ( naar rechts dus) en dan kom je op de ijsselmondse randweg ( langs albeda etc. ) alsmaar rechtdoor kom je weer bij rotonde ( naast de mac ) die neem je half en dan kom je bij verkeerslichten ( en oprit a15 of a16 ) maar jij moet dan bij de verkeers lichten naar links de schaapherderweg op en dan ist meteen aan je rechter hand ( is niet te missen ) . is de laatste tijd wel rot om dr te rijden omdat ze er zonodig met motoren motten lessen.

Heb er ook weleens gereden. woon zelf ook in barendrecht

Back