rijden in zuid-limburg

Discussie in 'Meeting's' gestart door dirckies, 10 aug 2010.

  1. dirckies

    dirckies Guest

    goedenavond,

    ik ga binnenkort op vakantie naar zuid-limburg (epen)
    nu heb ik het plan om mij nitro buggy mee te nemen.
    zijn er mensen die daar mooie plekken weten om te rijden,
    en eventueel ook een winkel waar ik waarschijnlijk :( de nodige onderdelen moet halen?
    Alvast bedankt!
     
  2. mischa72

    mischa72

    Lid geworden:
    5 apr 2006
    Berichten:
    289
    Locatie:
    Munstergeleen
    Hey,

    Hoe het rond Epen met de onderdelen zit, zou ik niet direct weten. Je zou bij Shamrock in Maastricht langs kunnen gaan, maar die zijn niet goedkoop.

    Wat je wel moet doen is ijs gaan eten bij de ijsboerderij langs de weg van Epen naar Wahlwiller (dacht ik). Bestel daar een giga-ijs (bijna verplicht als je er de eerste keer heen gaat) en laat me weten of het lekker was (of dat je er misselijk van bent geworden).

    In elk geval veel plezier in Zuid-Limburg (ben ik ook woonachtig).

    Groeten,
    Mischa
     
  3. dirckies

    dirckies Guest

    Bedankt voor je reactie.
    Zal je tip zeker proberen en laat na de vakantie wel weten of ik het heb binnen gehouden...:p
    Je weet toevallig ook geen plaatsen waar je leuk kan rijden met een nitro?

    Groetjes Dirk
     
  4. mischa72

    mischa72

    Lid geworden:
    5 apr 2006
    Berichten:
    289
    Locatie:
    Munstergeleen
    Niet direct, ik ben zelf ook nog op zoek naar leuke rij-plaatsen. Als je er wegbandjes op legt, zijn er plakken asfalt genoeg hier in de regio, ik denk onder andere aan de grote parkeerplaatsen rond her Roda stadion in Kerkrade.
    Voor je off-road zou je ook nog eens kunnen zoeken of er ergens een BMX-baan is. Ik weet niet wanneer je komt afzakken richting Limburg, anders kan ik nog wel een vriend kontakten die BMX-crosst.

    Groeten,
    Mischa
     
  5. kyosho lazerZX-5

    kyosho lazerZX-5

    Lid geworden:
    20 jul 2010
    Berichten:
    8
    Locatie:
    Schaesberg
    Ik ga ook vaker rijden met mijn TF-5 bij het roda stadion 's avonds is het daar heel goed rijden.

    P.s. ikHeb mij 1 keer een giga ijs genomen daarzo, toen was ik op de fiets daarheen gefietst vanuit landgraaf,

    Heb het met pijn en moeite opgekregen maar het naar huis fietsen was pas echt erg.:rolleyes:

    groeten, jordy
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  6. kyoshoTF-5

    kyoshoTF-5

    Lid geworden:
    9 aug 2009
    Berichten:
    174
    Locatie:
    sjaasberg
    Bij het roda stadion kun je IDD goed rijden.
    Een paar KM ervanaf ligt megaland, naast megaland ligt ook een BMX baan maar of je daar met RC auto's op mag weet ik niet.

    Bij mijn weten mag je bij het roda stadion alleen met elektro van de geluidsoverast.

    groeten, wesley
     
  7. dirckies

    dirckies Guest

    Bedankt voor jullie reacties!
    Om het ijs kan ik niet meer heen zie ik haha... Ben benieuwd...
    Zoek eigenlijk iets offroad. Dacht dat dat wel makkelijk te vinden was bij jullie, maar valt toch tegen. :rolleyes:
     
  8. mischa72

    mischa72

    Lid geworden:
    5 apr 2006
    Berichten:
    289
    Locatie:
    Munstergeleen
  9. dirckies

    dirckies Guest

    Tuurlijk kan ik zelf wel zoeken
    Maar meestal weten de mensen in de omgeving de plekken die ik in mijn 2 weken vakantie niet gevonden krijg...
    En op veel plekken zitten ze ook niet wachten op een nitro buggy.
     
  10. mischa72

    mischa72

    Lid geworden:
    5 apr 2006
    Berichten:
    289
    Locatie:
    Munstergeleen
    Klopt, ik kon geen smiley vinden om achter mijn opmerking te zetten, so don't worry ;-) :) (aha, zo moet dat...)

    Het terrein Avantis ligt redelijk ver van de bewoonde wereld, dus zeker in het weekend zullen daar weinig mensen last van je hebben.

    Groeten,
    Mischa
     
  11. dirckies

    dirckies Guest

    Zo ben weer terug :(
    Weinig plekken kunnen vinden om te rijden.
    Maar als je een elektro wagen hebt, kan je daar wel super rijden.
    Zijn hele mooi stukken in de bossen.
    De ijstent wel gevonden, was aan te lopen vanaf de camping :D
    Ben alleen niet verder gegaan dan de super a€ 3,50 en die kreeg ik al niet op :cool:
    Laat staan als je de ultra a €10 neemt haha
     
  12. GK-Racing

    GK-Racing

    Lid geworden:
    18 mei 2009
    Berichten:
    147
    Locatie:
    South-East Brabant
    Als er misschien een stuk of wat 1:8 electro rijders zijn die willen knallen tijdens de RCP lightning Series in Montfort bij Roermond?

    Misschien ff een PB naar me sturen, als er animo voor is kunnen we wel 1 of 2 heats 1:8 invoegen op 22 en 23 januari / en op 19/20 februari.

    (info RCP Lightning Series op www.mach-one.nl staat niks op over 1:8 maar kunnen we wel inpassen).

    Hou ook de datum 26 en 27 maart maar vast vrij als je een electro offroad auto hebt en wilt knallen. Zowel 1:10 als 1:8, meer info binnenkort.
     
  13. Patrick1980

    Patrick1980

    Lid geworden:
    24 okt 2021
    Berichten:
    8
    Locatie:
    Roermond
    Ik kom uit Roermond,is er nog iets met 1/8 modelen te doen?
     

Deel Deze Pagina