Q
Qlone
Guest
Leuk, als het ergens in een weekend is ga ik ook mee! (Ongeacht waar het is, en kan zelfs nog 1 of 2 mensen meenemen uit utrecht)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maak er maar een stuk of 20 van uiteindelijk_cyclops_ zei:dat is wel afgesproken omdat 't een groep van rond de 10 man was ofzo...
als je dus lekker vroeg aan de gang wil is EVMC beter want daar kun je al om 10.00 terecht...
Dat probleem had ik ook. 'Geen probleem', dacht ik, 'dan schakel ik toch over op mijn reserve frequentie!'... Maar ook daar zat al iemand op_cyclops_ zei:idd, tot 13.00 wachten is niet echt ideaal, voor sommige mensen wel als ze van wat verder moeten komen, maar 'k sta toch liever om 11:30 klaar om te rijden zodat je om 12.00 al 'n rondje hebt gedaan...
wat ook niet zo fijn was in apeldoorn dat er verschillende klasses werden gemaakt... waardoor je dus maar 1 klasse op de baan hebt/had, dit natuurlijk voor de drukte, er is niets mis mee, maar 'k had ook nog iemand met dezelfde frequentie en dan sta je dus zo 1,5 uur te wachten tot je weer eens 10 min mag rijden.. dat is wel minder, maarja, niets aan te doen.. en dat zal bij velp ook 't geval zijn als 't druk is
Als we in dit tempo door gaan is het hartje winter voor we eens besloten hebben :wink:krazy zei:hmz...deze info kwam te laat voor mij
We wachten de poll nog even af. Als die klaar is komt er een volgende poll met mogelijke data en daarna........kunnen we eens rijden met dit fantastische forum, ik heb er nu al zin in![]()
Qlone zei:Dat probleem had ik ook. 'Geen probleem', dacht ik, 'dan schakel ik toch over op mijn reserve frequentie!'... Maar ook daar zat al iemand op_cyclops_ zei:idd, tot 13.00 wachten is niet echt ideaal, voor sommige mensen wel als ze van wat verder moeten komen, maar 'k sta toch liever om 11:30 klaar om te rijden zodat je om 12.00 al 'n rondje hebt gedaan...
wat ook niet zo fijn was in apeldoorn dat er verschillende klasses werden gemaakt... waardoor je dus maar 1 klasse op de baan hebt/had, dit natuurlijk voor de drukte, er is niets mis mee, maar 'k had ook nog iemand met dezelfde frequentie en dan sta je dus zo 1,5 uur te wachten tot je weer eens 10 min mag rijden.. dat is wel minder, maarja, niets aan te doen.. en dat zal bij velp ook 't geval zijn als 't druk is. Gelukkig door wat overleg toch 't merendeel van de tijd wel kunnen rijden...
Qlone zei:Als we in dit tempo door gaan is het hartje winter voor we eens besloten hebben :wink:krazy zei:hmz...deze info kwam te laat voor mij
We wachten de poll nog even af. Als die klaar is komt er een volgende poll met mogelijke data en daarna........kunnen we eens rijden met dit fantastische forum, ik heb er nu al zin in![]()
Dat is inderdaad wel heel makkelijk ja. Helaas bestond deze nog niet toen ik mijn apparatuur kocht, dus ik moet het nog gewoon met kristalletjes wisselen doen... (heb kanaal 53, 56 en 58, dus als iedereen die hier ook op zit voordat we wat afspreken laat weten dat ie hier ook op zit kan ik nog maatregelen treffenJanssen zei:Qlone zei:Dat probleem had ik ook. 'Geen probleem', dacht ik, 'dan schakel ik toch over op mijn reserve frequentie!'... Maar ook daar zat al iemand op_cyclops_ zei:idd, tot 13.00 wachten is niet echt ideaal, voor sommige mensen wel als ze van wat verder moeten komen, maar 'k sta toch liever om 11:30 klaar om te rijden zodat je om 12.00 al 'n rondje hebt gedaan...
wat ook niet zo fijn was in apeldoorn dat er verschillende klasses werden gemaakt... waardoor je dus maar 1 klasse op de baan hebt/had, dit natuurlijk voor de drukte, er is niets mis mee, maar 'k had ook nog iemand met dezelfde frequentie en dan sta je dus zo 1,5 uur te wachten tot je weer eens 10 min mag rijden.. dat is wel minder, maarja, niets aan te doen.. en dat zal bij velp ook 't geval zijn als 't druk is. Gelukkig door wat overleg toch 't merendeel van de tijd wel kunnen rijden...
Heb ik gelukkig geen problemen mee, ik heb de Graupner XS-6 FM Race Synthesizer, 22 kanalen beschikbaar ik hoef alleen maar een knopje te verzetten, kost wel wat maar dan heb je ook wat. :wink:
Janssen zei:Heb ik gelukkig geen problemen mee, ik heb de Graupner XS-6 FM Race Synthesizer, 22 kanalen beschikbaar ik hoef alleen maar een knopje te verzetten, kost wel wat maar dan heb je ook wat. :wink: