rijden omg arnhem!

• Topicstarter Topicstarter Rick St.
  • Startdatum Startdatum
R

Rick St.

Guest
heey... mag ik dit bericht hier wel neerzetten?? :? maarjah.. morgen ga ik rijden met wat vrienden op de makro in duiven.. naast arnhem en ik wou vragen.. of er inde buurt wat mensen zijn die willen meerijden.. alles is welkom.. :D er komen meestal wel 5 mensen,,,

vanaf 12.30

Rick

je moet naar velp evmc gaan kun je op circuit rijden
ben ik er lid van

Hey Rick!

Ik denk dat ik morgen ook weer kom. De Tamiya zit weer in elkaar! Heb nu ook een Xray maar die moet nog gebouwd worden.
Mischien tot morgen dan...

Groet Loek

heeey loek..:-) :-D t gaat morgen een btje waaien... geeen regen dus..:-) miss kun je je xray meenemen... en dan kunnen we even kijken..:-D xray is een super auto..

nelis,
Er komen wel veel verschillende klasses.. laatst waren er een fg sportsline-serpents..-carson-hpi

als t weer goed blijft komen er nog wel wat..:-)

Ik heb helaas geen auto.. (wel een echte maar geen model)

Maar ik kom graag een keer kijken hoor, mijn buurjongen heeft ook een aantal auto,s ik kan hem een keer porren..

Robert

haha rick echt super idee dit hier neer te zetten
lijkt me gaaf als we is een sorrt van meeting ofzo
kunnen organiseren met gasten van het forum :D
maar da doe ik pas als ik kan opscheppen over me savage SS 8)

haha jah cooewl:-)
kep er zin in.... dus mensen..

Rick

(p.s.) HET WoRD EEN SAVAGE 21(als het aan mij ligt... :-)

Wordt er morgen, zondag 7-12, ook weer gereden....
Zo ja kom ik wel ff langs, nemen we waarschijnlijk 2 serpents mee.

nee sorry.. we kmen niet rijden... waarschijnlijk volgense week wel..vandaag tandwieltje kwijt..:-( accus kapot van mn vriend..:-( pechdag vandaag..

Rick

het topic is meer 7 jaar oud wat denk je zelf bart
trouwens in velp zit evmc waar je tegen betaling van 10 euro een hele dag op het circuit kunt rijden en er ook mensen zijn die je er bij kunnen helpen.
ik zelf kom uit arnhem en rijd nitro
weet niet wat jij rijd. maar anders kunnen we wel een keer wat afspreken als je geen zin hebt om op circuit te rijden.

groet marc

Hallo Marc,

Ik weet dat het topic oud is maar dan kan het toch nog gedaan worden! EVMC heb ik ook gezien maar vind het zonde om 10 euro te betalen terwijl ik toch nooit een hele dag kan.
Het leek me wel leuk gewoon met een paar mensen op een parkeer plaats te rijden zo in de zomer savond op een door de weekse dag.

Verder heb ik nog geen auto gekocht ivm dat ik eerst wilde kijken of er mensen zijn die zo ergens vrij rijden. anders heeft het geen zin om zo'n ding te kopen

groeten

bart

Laatst bewerkt:
vrij rijden gaat op een gegeven moment vervelen
althans dat is mijn idee
ik wel een aantal auto's waarvan ik er met eentje gewoon ff in de straat rijd maar dat op en neer rijden is op een gegeven moment niet leuk meer.
weet je eigenlijk wel wat je wilt rijden nitro of electro

groet marc

Hallo Boedha,

Ik snap helemaal wat je bedoeld, daarom lijkt het me ook leuker om met een aantal mensen te rijden.
Ik woonde vroeger in tilburg en daar hadden ze een clubje mensen op een industrie terrein die een parcours hadden uit gezet met oude brandweerslangen en daar reden de binnen en de off roads reden op grasveld of braakliggend terrein, erg leuk en gezellig.

Ik wil zelf elektro gaan rijden, omdat het me beter lijkt in een woonwijk ivm lawaai en stank. ik zat te denken aan een Traxxas Rally VXL wat ik begreep een redelijke Allround auto.

met vriendelijke groet,

bart

Back