rijden we nog wel es??

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door tankie, 15 feb 2005.

  1. Volgens mij zit die bus vol met de halve shop :lol:
    Maar de meeste reparaties zijn bij mij vaak na afloop :wink:
     
  2. tankie

    tankie Guest

    hmmm..nou...klaar??

    ik heb mn ruitewissers stuk...geen 3e remlicht
    verder mis ik mijn benzinetank......

    denk het wel haahaha

    heb je al eens op 2 loopwielen gereden met een leopard
     
  3. Je weet niet half wat er in die bus van mij past hoor, buiten alle spullen die mee moeten moet er ook nog een tankie mee met zijn tankie 8)
     
  4. Ruitenwissers op een Leopard / niet nodig want hij raakt toch alles
    Derde remlicht / niet nodig want ze zien toch alleen het gat van de loop
    Benzine tank / niet nodig want hij loopt op diesel
    Dus volgens mij ben je er klaar voor :roll:

    Niet met een Leopard op 2 wielen nee maar wel heel vaak met mijn BMW :lol:
     
  5. tankie

    tankie Guest

    whahaha

    ja is wat heheheh

    ja denk wel dat ik er klaar voor ben heheheh

    zal ff boel geld meenemen hahahaah

    nou...zal wel meevallen , heb net een autotje gekocht voor vriendin
    vrouwen hobbie en autos....moeilijk verhaal
     
  6. Nou ja, je Stabilizer ligt hier in elk geval al eenzaam en alleen in een doosje te wachten op de uiteindelijke transplantatie in het kloppende hart van de Leopard...nou ja kloppende hart....op een klein plekje in de toren maar het rijmde in elk geval....
     
  7. tankie

    tankie Guest

    whahaha

    een rammelend hart op het moment eigenlijk...

    heb nog maar een kant verwisseld...en mn skirt was los dus de tracks moesten eraf...win ik geen oorlog mee ..dus kost ff half uurtje meer tijd die ik nog moet prutsen

    maar dan ben ik er ook echt klaar voor hehehe
    schoon...(nog steeds)

    oh ja...had je ook nog die loopwielen met noppen??beetje extra grip in het zand he hahah
    :roll: :roll: :lol:
     
  8. Lekker dan, heb ik een beurs morgen, beetje reclame maken is mijn site uit de lucht en niemand bij de webhost te bereiken het hele weekend incl. 2e Paasdag natuurlijk :evil:
    Hebben jullie wel eens een hele grote boze Baviaan gezien waarvan net zijn voor een speciale gelegenheid bewaarde banaan blijkt te zijn gejat terwijl de speciale gelegenheid is aangebroken.....dan had je in Purmerend moeten zijn toen ik er achter kwam.
     
  9. tankie

    tankie Guest

    oh..ja...das nie zo best he..

    grote gele banaan lenen dan?? :lol:

    ik morgen denk ik ook daaro :wink:
     
  10. Arie de Koning

    Arie de Koning

    Lid geworden:
    3 okt 2004
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lopik
    Banaan?????????????? Baviaan???????????????

    Zit ik op een foute site dan?? Rangers van het WNF//
    Anderz zou om te beginnen die aap en die banaan wel in NATO camo zijn toch???

    Arie

    PS hoe is het met je site en de beures afgelopen??? Veel klandezie??
    Ben je binnen nu??
    :proost:
     
  11. Beurs was erg gezellig, vooral erg veel met mensen gepraat.
    Verkoop....1 Academy Monster Hummer maar wel veel goodwill gekweekt aangezien welke vraag dan ook omtrent de tanks zonder blikken of blozen beantwoord kon worden.
    De Leopard heeft zich ook een paar keer flink uit kunnen leven aangezien iemand met een R/C Shovel een bergje droge grond neer had gelegd.
    Dat ging hij met zijn shovel een beetje heen en weer scheppen en een netjes heuveltje gemaakt......ja en dat met een op de loer liggende Leopard 8O die beste man draaide zich om om met iemand te praten en dat had hij beter niet kunnen doen, eerst (met de motoren op terreinstand) met volle snelheid over/door de berg heen waardoor de Leo echt een jump maakte, paar keer flink pivotten ook met een stilstaande track waardoor de tank als een schuiver gaat werken....en dan in de verte verdwijnende track sporen......
    Die man met zijn Shovel weer alles bij elkaar schuiven en tot een netjes heuveltje verwerken terwijl de Leopard ondertussen zachtes rondjes om het geheel draaide....de Shovel reed achteruit en tot grote hilariteit van het publiek (wat driftig foto's aan het nemen was en aan het filmen) werd de heuvel weer binnen een minuut compleet aan gort gereden door de Leopard....ergo Hamburger Hill in schaal 1/16 en ik heb me kostelijk vermaakt 8) net als het publiek.

    Tsjaa, mijn site is een ander verhaal, die ligt nog steeds zo plat als een dubbeltje, als mijn web host morgenochtend mijn site niet heel snel weer in de lucht helpt ga ik even met mijn Leopard langs om Hamburger Hill nog even over te doen :schrik:
     
  12. Arie de Koning

    Arie de Koning

    Lid geworden:
    3 okt 2004
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lopik
    Ik hoop dat het nog goed gekomen is Tussen jou en de shovelchauffeur??
    Filmpjes?????????????????????????

    Groeten
    Arie
     
  13. Nou de Shovel chauffeur had er ook erg veel schik in hoor, het was niet zo dat ik echt met hem in oorlog was of zo :wink:
    En ik heb de beste man trouwens ook even van een probleem afgeholpen wat hij met zijn site in opbouw had, hij wil 3 frames gebruiken maar kreeg de pagina's waar links naar verwijzen die in het linkerframe staan niet in het rechter frame geopend, daar worstelde hij al een hele tijd mee naar het schijnt en dat heb ik vanmiddag even opgelost, heb die oplossing met een voorbeeld er bij vandaag naar hem gemaild dus ben benieuwd naar zijn reactie.

    En filmpjes ja, nee dus want ik heb geen filmcamera, wel een digi fototoestel maar dat had ik niet bij me, mijn vrouw had die van haar wel bij zich maar die kan er niet mee filmen......en als ik achter de stal weg was kon zij er trouwens niet weg.
     
  14. :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:


    Bijna is 't zover, gisteren alvast ff proefgereden op de testbaan :lol:
    Kleine stukje zand, vreemd dat daar geen gras wil groeien :lol:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Nu deze week nog even de loopwielen een andere kleur geven, dan de tracks weer monteren en Persie is er klaar voor :lol:
     
  15. Ik zal mijn pioniers schop ook maar even in de bus gooien want ik zie wat weinig bergjes en dalletjes en zo :bad-words: kuilen wil ik zien :p
     
  16. tankie

    tankie Guest

    hahah...kunnen we niet een leopard 1 genietank bouwen??

    heb wel tekeningen van dat ding....logboek...hele mikmak haha
     
  17. Arie de Koning

    Arie de Koning

    Lid geworden:
    3 okt 2004
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lopik
    Huug

    Bel die man met die shoven van de beurs!!!
     
  18. Arie de Koning

    Arie de Koning

    Lid geworden:
    3 okt 2004
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lopik
  19. Hahahaha, dit was mijn kleine testbaan, waar ik normaal heen er weer rij :wink:
    Zaterdag ga ik kijken of 't hek van dat bouw terrein open kan :lol:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  20. Hek ? met zoveel tanks die komen.....welk hek.... :roll:

    En trouwens, op de laatste foto's zie ik Pershie toch echt door een kuil gaan.....en zijn zwakste kant tonen, de onderkant.....met een stel Tigers op de loer had dit het eind van Pershie betekend :(

    @ Arie
    Die man met zijn Shovel is zo in de wolken met mijn oplossing voor de frames op zijn pagina dat hij geen tijd meer heeft voor wat anders, die is voorlopig wel even bezig nu :wink:
     

Deel Deze Pagina