Rijders en lokaties Apeldoorn/Zutphen/Deventer e.o.

Beste elektrorijders,

Sinds kort ben ik weer begonnen met de hobby, maar wegens verhuizing naar een nieuwe stad (Zutphen) ben ik op zoek naar collega's om gezellig samen wat offroad lokaties te bezaaien met onderdelen :)

Ik heb al behoorlijk wat speurwerk gedaan, maar het enige dat ik tot nu toe vond is dit:

AMCA in Apeldoorn (alleen on-road)
Hot Weals in Deventer (alleen on-road)
RMCA in Almelo (mooie baan, maar niet echt om de hoek)

Nu weet ik in Lochem een paar mooie plekken om te bashen (Lochemse berg, motorcrossbaan bij de scouting, en het 40-heuvelenbos ofhoedatdanookheet) en het Kootwijkerzand is qua afstand ook goed te doen én een fantastisch gebied met zandduinen.
Het Kootwijkerzand is alleen een gebied wat verboden is voor gemotoriseerd verkeer, dus deze is elektro-only.

Wie rijdt er in de omgeving van de steden driehoek en wat zijn de gangbare plaatsen waar we samen kunnen rijden?

De lokaties die hier opgegeven worden zal ik verwerken in een mooie kaart, zodat iedereen gemakkelijk kan zien wat er in de buurt is.

Groetjes,
Sebas

Hi Jeez ,

Woon wel in Zutphen , maar nu al een lange tijd geen offroad meer.
Ik rij met een Tamiya F104 in Deventer bij Hotwheels.

Verder weet ik eigenlijk niemand die offroad rijd in de buurt, de meeste zijn overgestapt op onroad.

Cya : Jack Akkerman

Laatst bewerkt:
Er was laatst nog een topic over een eventueel op te starten off-road baan in deventer, wellicht die is even doorlezen. Zelf rijd ik op het moment enkel onroad, maar daar zou, mits er een track in de buurt off road bijkomt zo weer verandering inkomen. Motorcrossbaan bij Lochem zijn ze overigens niet heel blij als je daar met een rc komt aanzetten kan ik je vertellen;) In dat geval kun je beter doorrijden naar Borculo, daar in het verleden een paar keer gereden, en dat was geen enkel probleem.

Hi Jeez ,

Woon wel in Zutphen , maar nu al een lange tijd geen offroad meer.
Ik rij met een Tamiya F104 in Deventer bij Hotwheels.

Verder weet ik eigenlijk niemand die offroad rijd in de buurt, de meeste zijn overgestapt op onroad.

Tjah, ik woon nog niet zo lang in Zutphen, maar ik heb ook nog niet echt een plek kunnen ontdekken om te bashen behalve langs de ijssel.

Ik wil al een paar weken langs bij RC Hotwheels, maar er komt steeds wat tussen :(
(een racer zou ik ook wel weer willen)

Er was laatst nog een topic over een eventueel op te starten off-road baan in deventer, wellicht die is even doorlezen. Zelf rijd ik op het moment enkel onroad, maar daar zou, mits er een track in de buurt off road bijkomt zo weer verandering inkomen. Motorcrossbaan bij Lochem zijn ze overigens niet heel blij als je daar met een rc komt aanzetten kan ik je vertellen;) In dat geval kun je beter doorrijden naar Borculo, daar in het verleden een paar keer gereden, en dat was geen enkel probleem.

Ik bedoel het startveld bij de Scouting (tegenover Ruighenrode), daar kun je met electro prima en probleemloos rijden...

Het idee waar ik nu mee speel is een boer in de omgeving lief aankijken of we een stukje ongebruikte grond mogen gebruiken.

Het draadje van de baan in Deventer volg ik sinds het begin al op de voet, en ik sta vooraan om mee te helpen waar nodig...

de berekuil dichtbij diepenveen dichtbij deventer. in ''off-roadbaan deventer'' geeft ghino al aan waar het is.(echt een grote kuil, met een erg mooi uitzicht:wink:)

ze zeggen dat het eerst een meer ofso was.

[mod]Deze ook even verplaatst naar het meetingdeel. Je vindt daar meerdere gelijksoortige topics. Wellicht staat er al iets tussen.

Martin[/mod]

Hi Jeez,

Vandaag is de laatste club wedstrijd geweest bij RC Hotwheels.
Denk dat er dit jaar weinig meer wordt gereden.

Helaas ...

Tjah, ik woon nog niet zo lang in Zutphen, maar ik heb ook nog niet echt een plek kunnen ontdekken om te bashen behalve langs de ijssel.

Ik wil al een paar weken langs bij RC Hotwheels, maar er komt steeds wat tussen :(
(een racer zou ik ook wel weer willen)

Hoi Jack :)

Klopt, ik ben zaterdag bij ze langs geweest, en heb een heerlijk ontspannen dag gehad. Lekker aan mijn e-revo gesleuteld en zelfs over de baan mogen rijden. Ik heb erg genoten van het meekijken aan de technieken en instelmogelijkheden aan de electroracers.
Ik ben erg slecht in namen, maar de piloot die de baan opende zaterdag gaf me de goede tip om de ledenvergadering van Januari even af te wachten, omdat ze dan gaan bepalen wat het clubkampioenschap komend jaar gaat worden.

Back