Rijders in de omgeving van geel mol turnhout ....

Hallo ik kom uit geel en soms als ik rij stop ik drek omdat ik me verveel aleen zijn er misschien mensen in de buurt ?
contacteer me maar en we zien wel (:

beetje vreemde manier om te zeggen dat je mensen zoekt om mee te rijden.

en schijnbaar maakt het ook niet uit WAT ze rijden

als je off road rijd is in helmond wel een mooi circuit.
indien je er niet geraakt wil ik je altijd eens komen halen
om mee te rijden.
met welke auto rij je???
laat meer iets weten, ik kom je dan wel ophalen.

grts angelo

idd ligt eraan wat auto je hebt.
Vroeger had je het geweldigste circuit in je buurt liggen (NBR Mol) echter dit is gesloten...

Helmond is een hele goede optie voor momenteel bigscale / 1:8 modellen.
1:10 modellen kunnen er binnenkort ook opnieuw rijden dacht ik, ze gingen een nieuwe 1/10 baan aanleggen.

Heb je een 1/10 wagen electro kan je gerust op het circuit van Arendonk gaan rijden (Orra Arendonk in Google)

ik woon in wechelderzande, ik rij ook altijd alleen, heb een traxxas rally, voor schaal 1/10weet ik dat er donderdag avond in de gemeente hal in vosselaar word gereden daar is een club, maar aangezien dat ik met 1/16 rijd kan ik daar niet veel gaan doen,

Heej jens ik ben al eens bij je geweest,om en slash te kopen,Ik wil gerust wel eens afspreken om ergens te gaan rijden,ik woon in Mol, en heb voor de moment een E revo 1/8 en een Kyosho mp9e

ik woon in wechelderzande, ik rij ook altijd alleen, heb een traxxas rally, voor schaal 1/10weet ik dat er donderdag avond in de gemeente hal in vosselaar word gereden daar is een club, maar aangezien dat ik met 1/16 rijd kan ik daar niet veel gaan doen,

In vosselaar (GTM) rijden ze idd voornamelijk 1/10é F1 en touring, onlangs zijn we ook met een paar mensen die 1/12é rijden.

Ik rijd regelmatig aan de kleiputten in Beerse met m'n rustler nitro.
Zeer leuk om daar wat rond te crossen!

Back