Rijders [ Offroad ] Omgeving Winterswijk/Aalten

Wie woont er in de buurt van Winterswijk of omgeving en rijd ook offroad?

Rijd zelf een T-Maxx 3.3, en heb ernaast ook nog een buggy.
Foto's van het terrein waar ik altijd rijd heb ik nog niet, zal ik vanavond even van google maps afhalen, tis iig enorm groot, lekkere zandvlakte met enorme steile hillclims!:cool:

Lijkt me leuk om een keer te meeten!

Ik ben benieuwd naar de foto's en locatie.

Klink goed !

Locatie is inderdaad enorm groot en ligt net iets buiten winterswijk op straat: Driemarkweg

Link naar google maps:

winterswijk - Google Maps

Foto:

fwaf.jpg

Gezien het feit dat het terrein redelijk vaak veranderd maak ik binnenkort even een foto van het terrein zelf..

Mooie locatie

Gezien het feit dat het terrein redelijk vaak veranderd maak ik binnenkort even een foto van het terrein zelf..
Wordt daar nog steeds gewerkt en is het niet afgesloten (zoals de meeste toffe locaties), dus kan je daar elke dag van de week ongestoord rijden?

Mooie locatie

Wordt daar nog steeds gewerkt en is het niet afgesloten (zoals de meeste toffe locaties), dus kan je daar elke dag van de week ongestoord rijden?

Er word af en toe zand afgenomen indd, door diverse shovels. Maar laatste tijd ook niet meer. Verderop is het terrein afgesloten, maar hier kan je zo vrij inlopen. Ik vlieg er nu tegenwoordig ook overigens, met de helicopter en vandaag ga ik er met het vliegtuig heen.

Hoe zit het met dat watergedeelte er naast? Kan je er bij en kan je er eventueel varen met een raceboot of een zeilboot?
Ziet er wel leuk uit!

Probie.

Ik ga zeker een keertje kijken maar vandaag denk ik niet want de weersvoorspelling is niet geweldig voor vandaag.
Kan nog gezellig worden daar, vliegtuigen, helikopters, boten en auto's.

Hoe zit het met dat watergedeelte er naast? Kan je er bij en kan je er eventueel varen met een raceboot of een zeilboot?
Ziet er wel leuk uit!

Probie.

Dat watergedeelte ligt er maar net aan hoeveel het geregend heeft. Klik even op de link boven in mijn post om er even rond te kijken, als je iets naar omhoog gaat zie je een enorme plas inderdaad om te varen etc.

Ik ga er vanmiddag wss nog even rondvliegen met de heli.

Zal gelijk even foto's maken!

Ik heb de plek bekeken op Google maps. Het is moeilijk te zien of er water is en hoeveel. Dat kan alleen iemand zien die er geweest is.
Ik wacht met smart op foto's.

Probie

Zie er goed uit van bovenaf. Heb zelf helaas nog geen auto, anders had ik zeker wel willen komen. Zo ver is het niet van mijn huis!

Back