M Maartje_karsten Guest 28 jul 2010 #1 Hallo zijn er ook echte onroad rijder's en zo ja waar rijden jullie het meeste
mickietjuh 29 jul 2010 #2 ik heb nu een tt01 dus ik kan wel weer eens komen rijden en ik wil binnenkort een 6x4 of een 8x4 offroad maken van 2 verschillende kits dus dankan ik ook weer eens offroad proberen en gisteren na het skaten kwam ik iemand tegen met een nitro onroad, ik weet niet wie het was.. dat was bij de gamma naast de skatebaan onder de A8, ik wilde nog gaan kijken maar het was al best laat Laatst bewerkt: 29 jul 2010
ik heb nu een tt01 dus ik kan wel weer eens komen rijden en ik wil binnenkort een 6x4 of een 8x4 offroad maken van 2 verschillende kits dus dankan ik ook weer eens offroad proberen en gisteren na het skaten kwam ik iemand tegen met een nitro onroad, ik weet niet wie het was.. dat was bij de gamma naast de skatebaan onder de A8, ik wilde nog gaan kijken maar het was al best laat
M Maartje_karsten Guest 30 jul 2010 #4 Wie heeft er zin om morgen middag te rijden op de Skatebaan van koog aan de zaan Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2010