rijders omgeving Gorinchem

Zijn er rijders in de omgeving van Gorinchem
en zo ja waar rijden jullie dan zoal.
Met omgeving gorinchem bedoel ik een straal van ongeveer 30 km richting Breda Rotterdam of Utrecht of Nijmegen bij Gorinchem kan je alle kanten op.

mvg Hans(LAMBIK)

Ik ga binnenkort de auto proberen op de parkerplaats bij afrit meerkerk langs de a27 is een P&R parkeerplaats best wel groot en er staan eigelijk nooit auto s.
Verder weet ik het hier in de buurt van Gorinchem niet zo is een tijd geleden dat ik gereden heb.
heb wel eens gelezen dat je in Vianen bij de Makro goed kan rijden als de winkel niet open is.

Ik woon in vianen en rijd allebij !!!Waar rijden jullie normaal gesproken?

Momenteel rij ik vooral in de buurt.

Alleen deze week zal die denk ik geen meter rijden omdat mijn wielophanging gebroken is en aan de andere kant ingescheurd.
En ik heb een nieuwe kap nodig :(.

@ LAMBIK

Bij de makro zelf of vlak bij de makro? Want het is normaal is het afgesloten met hekken.
Is bijna op loop afstand hier vandaan.

Ik rijd ook bij de makro als ze open zijn bovenop de parkeergarage prachtig groot stuk , staan vaak maar een auto of 10 ! Als de makro dicht is kun je er idd niet komen...
Offroad rijd ik onder de viaanse brug! Mooi stuk met mooie schans!

Wat voor autos rijden jullie?

Ik rijd ook bij de makro als ze open zijn bovenop de parkeergarage prachtig groot stuk , staan vaak maar een auto of 10 ! Als de makro dicht is kun je er idd niet komen...
Offroad rijd ik onder de viaanse brug! Mooi stuk met mooie schans!

Wat voor autos rijden jullie?

Ik heb momenteel een ishame RAVE PRO T1.0R Truggy.
Ik heb hem als bouwpakket gekocht.
Alleen heb ik mijn kap verpest met spuiten :cry:.
En zelf met de meest grootste kleren zooi is die verf er niet meer er af te krijgen.

Back