RIJDERS omgeving UTRECHT

• Topicstarter Topicstarter bart1988
  • Startdatum Startdatum
B

bart1988

Guest
zijn er ook nog mensen die rijden in de buurt van utrecht?

zo ja waar rijden jullie dan? en wanneer?

Hoi met met wat voor wagen rij je.
Ik zelf rij bij raco2000 en rij dan 1:6 offroad.
Je kan ook eens kijken bij raco in utrecht daar kan je zowel onroad als offroad rijden.
voor meer info www.raco2000.nl
Woon zelf in Vleuten.

Hee ik rij met een revo 3.3 of een buggy 1:8 maar rij persoonlijk liever in het wild zeg maar! Zijn er in de buurt mooie plekken om te rijden?

hey, eindelijk wat andere mensen in utrecht, ikzelf woon ook in vleutn :) zelf rij ik nu met een slash 2wd vxl en een nitro on-road. meestal rij ik met de on-road op de parkeerplaats bij de karwei hier. voor off-road ga ik ook naar raco.

ja, meestal staan er achterin helemaal (af en toe 1/2) geen auto's. daarom kan je er lekker speedrunsmaken. en ook natuurlijk al dat bijkijks:) voor offroad kan je naar de bouwput toe,bij on s aan de overkant.

langs de landschapsbaan, wordt overal gebouw, en tussen de rijen huizen is het 1 grote modderpoel met plassen en bergen :) zoek op google maps: beurreperenlaan 1, en dan aan de overkant van de landschapsbaan.

het adres is :mostperenlaan 4, altijd tot 9 uur open, en redelijk goed verlicht. we kunnen evt. een keer afspreken?

Ja dat kan altijd een keer inderdaad! Ga daar misschien vanavond wel even kijken of dat daar wat voor me is!

Hee ben net even wezen kijken! Idd mooi terreintje voor s avonds!

He Bart, in de winter rijdt men nou eenmaal wat minder, dus ff geduld...

Ik kom uit Nieuwegein en rijdt nog wel eens bij de Beatrix sluizen (wordt ook met crossmotoren gereden, dus diepe sporen in het zand) of onder brug bij Vianen ( om de vd Valk heenrijden en dan via de ventweg onder de brug langs het water zien te komen).

En vroeger (paar jaar geleden) werd er op zondag regelmatig op de Savannahweg gereden, da's op Lage Weide. Mooi stuk asfalt en een groot grasveld.
Check ook af en toe dan andere forum, het RCBigscaleforum, daar wordt nog wel eens wat afgesproken, maar ook dan meer in de zomer dan in de winter.

gaat er morgen toevallig nog iemand rijden hier ergens in de buurt, of wat verder weg :P

Ik lees nu pas deze discussie, ik ga zondag rijden bij nedereindseplas nieuwegein. Op de wieler baan. Mooi gras veld en asvalt weg. Ben er om 14.00uur.
We zijn met zijn 2en.
Meer mensen altijd welkom.

Back