Rijders Spijkenisse e.o.

• Topicstarter Topicstarter nieuwhier
  • Startdatum Startdatum
N

nieuwhier

Guest
Beginners zoeken RC rijders die ons op weg kunnen helpen met RC racing en natuurlijk om samen te rijden.
We hebben een eigen veldje waar we een baan gaan aanleggen. welke verharding, welke bochten etc.? Wie weet hier iets van en woont in de buurt?

Waar zitten goede zaken in de buurt? PK Dordrecht is prima maar wel ver rijden om even wat onderdelen te halen....

We willen in LiPo gaan "investeren". Wat is een slimme keus? 2x8000mA met 1 lader is daar voldoende lol uit te halen? Veel keus, maar wat is een goed merk? Hoe ligt prijs/kwaliteit?

Als we willen gaan racen in Berschenhoek bij de MVB met onze Traxxas Rustler ( nee niet de VXL) maken we een kans met 2 LiPo's een race uit te rijden? Mogen we eigenlijk wel meedoen, is er een klasse voor?

Kortom, veel vragen, weinig ervaring.

Ik woon in SPijkenisse, maar geen ervaring met de door jouw gestelde vragen.
Wel over de winkels, Quartel in Pijnacker heb je nog en RC world in Brielle.

Bedankt Mark, hier kan ik iets mee!
Ga eerdaags eens in Brielle kijken. Webshop is niet erg uitvoerig maar voor wat onderdelen lijkt het prima.

Baantje ligt in mijn achtertuin alexzzz. Is wel een heel ruime achtertuin maar die moet ik delen met 2 koeien en 2 geiten.
Een landingsstrip heb ik trouwens niet voorzien....Misschien voor de toekomst.

Ik woon ook in Spijkenisse, helaas ken ik maar 2 winkels in buurt, Quratel in Hoogvliet (ik denk dat Quratel in Hoogvliet gaat sluiten)
En in RC world Brielle.. Maar ik wil evaring delen met je, maar dat mag niet winkelbespreking op forum IVM regels...

Pk racing ken ik natuurlijk al lang...;)

Willen rijden zonder met 2 koeien en 2 geiten? Kom eens bij De punt in Botlek, wij rijd elke zondag bij de punt, Als het weer mee zit.. Onze site is www.truckparkingspijkenisse.nl

Wij allemaal is bigscalerijders, aftoe rijd we ook nitro en elektro.. Onroad en regelmatig offroad.;)

Heey! Ik kom uit spijkenisse! En ben opzoek naar rc rijders offroad liefst.

Back