Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

als er toch iemand in aanmerking zou komen voor dispensatie........maar goed; kwestie van het verplichte rondje vliegen en het is geregeld :D

Nee, maar dat moet je niet verder vertellen. :p ;) Ben nooit verder dan piep gekomen, en dat hadden ze toen nog niet eens officieel. :rolling: Wel 5 sterren HoogTij certificering en erkend instructeur. :thumbsup:

Zet je een prachtige lader te koop in zeer goede staat, reageren er 5 mensen op en wie het eerst komt die het eerst maalt, dus die toegezegd dat hij hem mag overnemen. Wil je hem dan reserveren tot ik hem kom halen? Ja hoor Ronnieb geen probleem. Afin een week later ( vandaag) zou hij hem komen halen dus ik zeg geef maar een belletje als je beneden staat dan breng ik hem even. Nou ik wil hem wel even testen graag. Ok, geen probleem dan kom je even boven en dan demonstreer ik hem voor je. Maar ik knip daarna wel mijn accustekkertjes eraf want die heb ik weer nodig en die zitten er bij de nieuwe ook niet bij. Berichtje terug van Ronnieb: nou, ik krijg ineens een heel raar gevoel hierover en ik laat deze deal niet doorgaan dus. DE DEAL IS OFF!!!!

WTF, hier kan je mij dus echt kwaad mee maken he!!! Ik dus meteen bellen om mischien nog het 1 en ander duidelijk te maken aan meneer. Maar meneer neemt niet meer op.

WHAAAAAAAAAA.

Dit is de lader overigens:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk maar of je wat aan die van mij heb dan. Met deze kan je echt wel uit de voeten, hij kan alles aan. Hij kan ook in verbinding worden gezet met nog zo'n lader dan heb je een hele vette duo lader ;)

ik neem vandaag mijn vrije dagje maar op , komt nu serieus veel nattigheid aan , nu snel gaan schilderen is kansloos .

don/vrijdag wel lekker werken , zaterdag rustdag ,zondag gezinsdag ,voor je het weet is het weer maandag :D

grtzzz

Je wil het horen he junkie
Donderdag is het hemelvaart dag dus alleen voor je zelf werken boefje:D:D

nee, de klus gaat gewoon door , met droge dagen gewoon werken , vrij zijn kan wel als het regent ;)
zit een beetje druk met werk , vandaag ook weer 2 aanvragen binnen ,en gelijk maar opgenomen , ben immers vrij door de regen ;)

Zo, de diksksk is beplakt en hier en daar voorzien van verlichting. Morgen wat draadjes ertussen en dan is die klaar. Micro Swift gaat het niet worden, kijken of de gewone Mini Swift nog kan worden voorzien van een DIY motorsteuntje. Daar zit al genoeg licht op.

33vc6jr.jpg

Back