rijders zwolle en omstreken on en offroad waar zijn julie?

hi iedereen ik weet dat dit waarschijnlijk een van de zovelen draatjes gaat worden die schreeuwd om mensen in de regio die auto rijden om samen te komen en op een plaats waar alles kan te rijden.
maar omdat ik een paar ideen heb die alleen niet uit te voeren zijn wil ik eerst eens wat onderzoek doen.
tenslote begint een goed plan daar altijd mee.
dus
punt 1: wie woont er in zwolle en omgeving en rijd auto's brandstof of elektro onroad of offroad het maakt niets uit wat je doet als je maar met rc autos bezig bent.
2: wie wil als rijder wel met meer mensen tegelijk rijden.

3: welke tak beoefen je

kom op mensen uit zwolle en omgeving
mijn idee is onder anderen om genoeg mensen bij elkaar te krijgen om eens te gaan denken aan een club met veel draagkracht tegen over de gemeentes

en veendam? rij ook altijd alleen en een keer meedoen met een meeting (ofzo) in zwolle lijkt mij ook leuk! ik rij nitro on- en offroad!

nou jongens als mensen serieus interesse hebben wil ik me tijd er insteken.

maar het mooiste is gewoon in de directe buurt van zwolle omdat dan de a28 er lekker dicht bij is dus is het dan stukken makkelijker te bereiken van uit alle delen van Nederland.

heb trouwens al met een paar mensen uit zwolle gepraat off-forum die hebben het ook geprobeerd maar niet gelukt maar dat was twee of drie jaar terug.

ik weet ook van een groepje uit zwolle die bezig zijn maar dat is alleen offroad.
mijn bedoeling is juist een on en offroad clubje in eens te doen.
ik kan zeer waarschijnlijk sponsors krijgen. sta al in contact met meerdere bedrijven hier over voor andere modelbouw events.
waar van eentje zeer zeer enthousiast
dus wie o wie wil er serieus een club in overijssel lekker dicht bij de a28

mooi dan is dat dus 7 er bij
we hebben nu 10 mensen die zich wel intresse heben.

mark rc-junkies nick mark0126 onroad
henk rc-junkies nick savage25 offroad
Lennaert Madness plus onroad
team Zz-streetrace 7 man info staat op http://zzstreetrace.xiqum.net
jeff. onroad
nu nog wachten op mooi weer en dan een meet plannen

Wie Rijd wat dan?? On - Off-road??
En welke plek had je in gedachte?

op het industrie terein hessepoort zijn groote stukken weg die niet gebruikt worden. ook ligt er een hele hoop braak liggend grond wat wildernis aan het worden is bulten zijn dan zo gemaakt voor de offroaders en de onroaders kunen wel een ciruitje of zo maken op een van de groote niet gebruikte kruizingen

Ja Lijkt me een Perfecte Plek :proost:
Nouw nog ff wachten tot Quartel mn body heeft :( (duurt al een paar weken)

Ik woon ook dicht bij zwolle maark heb nu geen auto...
Als ik er weer een heb zeg ik het wel.

Prik maar een datum :P
Op een zondag omdat k zaterdags moet werken ;)

Back