rijders zwolle en omstreken on en offroad waar zijn julie?

nou is het morgen goed weer dus zeg het maar ik heb zelf een electro en brandstof onroad staan en heb nog een zwager die er ook 2 heeft en een schoonvader met een brandstof

heb wel zin maar ook andere verplichtingen.
vind het op zich jammer maar als dit weer nog langer vol houd of nog beter word dan is het gouw.

ik ook niet
maar wij weten nog iemand die nog een schuur leeg heeft staan om daar een baaan in te bouwen en dan gaaan race maar dan wel onroad ik weet niet hoeveel mensen daar wat aan vinden en het zal tussen zwolle en nieuwleusden zijn ik hoor het wel

Wanneer spreken we een datum af voor een Meet op Hessepoort?? Dat circuit is een goed idee... Goed te doen op de scooter vanaf zwolle-zuid??

ik zal even het weer de komende tijd goed in de gaten houden.
dan zal ik wel eens een datum prikken.
denk wel dat het na 15 april word omdat ik voor die dag nog druk bezig ben met het indoor NK F3P finale.
na die dag heb ik alle tijd tot dus verbekend.

jongens
ik ben dit nog niet vergeten maar het probleem is me eigen auto is stuk moet dus eerst de boel maken en omdat het de auto is staat het onder aan me lijst van dingen te doen

in zwolle lijkt me ruimte genoeg. kan je niet op de parkeerplaats bij het CS in de buurt waar ze altijd van die beurzen houden? ten ik er 2 jaar geleden was voor het SIW was er geen hond met de auto.

Ik heb even op de site van Zz-streetrace gezien. Leuke club, ik zou er zelf ook wel bij willen. Maar ik woon jammer genoeg niet in de buurt. Ik zou zelf ook wel zo'n clubje willen oprichten. Maar ik ken niemand bij mij uit de buurt, die ook aan rc racing doet. Kennen jullie misschien mensen uit friesland? Alvast bedankt.

ik weet het , een oud topicje. maar oke, zijn er nog datums, heb wel intresse met electron, onroad en offroad.

Zou idd wel leuk zijn.
Moet toch maar is een circuit komen in zwolle.
Hier laten ze ook niks meer van zich horen

nou jongens ik had een paar maand geleden nog de tijd nu niet meer maar de ball licht bij iedereen in de regio die met rc auto's bezig is.

toevalig is madness weer bezig met iets dat op de zelfde lokatie geplant word.
ik zal hier zo goed als ik kan mee helpen maar door tijds gebrek gaat dat moelijk worden.
hoe meer mensen helpen hoe meer kans er is dat er iets van komt.
maar bespreek het met madness

Back