Rijplekken / clubs e.d. crawlers en trucks omgeving Amsterdam.

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door hainjedaf, 16 jun 2021.

  1. hainjedaf

    hainjedaf

    Lid geworden:
    6 nov 2013
    Berichten:
    22
    Locatie:
    Amsterdam
    Beste Mensen,

    Ik ben al een tijdje lid van dit forum maar heb weinig met de hobby gedaan.
    Op mijn werktafel staan een rijklare Axial UMG 6x6 en een MAN 26.540 in aanbouw.
    Ik ben licht autistisch en dus sociaal 'onhandig'.

    Regelmatig ga ik met de Axial wandelen in Nieuwendam maar het lijkt me leuker om in contact te komen met
    andere hobbyisten.

    De MAN ligt deels bij een kennis in de spuitcabine maar moet dit jaar wel rijklaar komen. Alleen lijkt me dat geen model om mee buiten op de stoep te gaan rijden.

    Ik zag dat er in Spaarnwoude een crawlerbaan is, maar de website daarvan is onbereikbaar. Ik heb een
    telefoonnummer dat in een voicemailbox eindigt, daar heb ik dus even naartoe geSMS'd.

    Zijn er in de omgeving van Amsterdam nog clubs/groepen die zich met crawlers en / of vrachtwagens bezig
    houden?

    Met vriendelijke groet,
    Marout Sluijter-Borms
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    De offroad baan in Purmerend had ooit een crawler baantje, weet niet of ze die nog hebben. Het is een modelbouwvereniging waar ook andere vormen van modelbouw wordt gedaan. De club heet geloof ik MV Waterland
     
  3. hainjedaf

    hainjedaf

    Lid geworden:
    6 nov 2013
    Berichten:
    22
    Locatie:
    Amsterdam
    bedankt, heb ik 2 jaar geleden een open dag van bezocht. Heb toen wel crawlers gezien maar
    niet zien rijden.

    Ik begreep dat Spaarnwoude een behoorlijke baan had, maar de terrein eigenaar verwijst naar de club die dat beheert.

    En dan zoek ik eigenlijk ook nog een plek waar ik met de Tamiya MAN terecht kan.
     
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Er is een truckers subforum waar de echte truckers zitten die ampuit uit hun hoekje komen en hier kijken, stel daar deze specifieke vraag nog eens.

    En voor je in de buurt is er de MACH in Heemstede maar ik denk niet dat je dat zoekt of je moet er toch interesse in hebben....
     
  5. hainjedaf

    hainjedaf

    Lid geworden:
    6 nov 2013
    Berichten:
    22
    Locatie:
    Amsterdam
    Oke ik ga kijken.
    Idd racen is niet mijn ding.

    Vanavond even hier geweest en dat is voor crawlers leuk.
    https://arthurvanderkooij.wixsite.com/rcplanet
    Een crawler baan boven op de A9/Velsertunnel.

    Ik zal me even richting TruckersForum begeven...
     

Deel Deze Pagina